|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Je bent niet romantisch." Oh. Vervolg; "...Maar, ik zou je met plezier anaal nemen." [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 26-06-2005 22:19] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Pfff, wat een taal weer. quote: Het is geheel wederzijds hoor, om maar even on topic te blijven. |
|
hihihi.... vrijdag op station utrecht... een hele mooie jongen die telkens stiekem naar me keek en toen ik m aankeek lief verlegen naar me glimlachte... altijd goed voor de ego natuurlijk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
We schrijven het jaar 2000. Recensie van een demo die ik dat jaar opgenomen heb met de band Groozle Fuzzgig: "Een groezelige zoembende zou de naam moeten betekenen. Daar doen we het dan maar mee. Maar liever doe ik het met de vijf lekker swingende songs van dit schijfje. Ik plak er meteen maar een labeltje op: uptempo stonerrock! Het zweeft ergens tussen FU Manchu, ZZ Top en Iron Maiden in. Eigenlijk is het gewoon vette hardrock met shuffle-drums. Retegoed! Leuke teksten, goed gezongen, dubbelloops gitaarwerk, en inderdaad: het zoemt als de ziekte, zonder ergens specifiek groezelig of een bende te worden. Noem de band gewoon FUZZ en blijf lekker in Breda wonen. Kunnen we eindelijk concurreren met Eindhoven Rock City! (Michel vd Westen)" Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Gisteren zei iemand heel lief: "jij vrolijkt me altijd weer een beetje op." Dat doet een mens goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
'Je bent nog niet zat ? Ik ben trots op je.' Van je beste vrienden kun je de beste complimenten verwachten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hihi op graspop zei iemand tegen me dat ik een maffe, rare maar lieve meid was |
|
Met een camera. Een hele enge. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
Je sik is als een staalkabel, Maar je lippen en tong zijn zo heerlijk zacht... "Sehnsucht" |
|
quote: Gatverredammee! Zo iemand moet je dus gelijk op z'n bek slaan he! Dat zal ze leren. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dat is geen compliment maar een aanwijzing dat je je moet gaan scheren.... |
|
|
|
Mijn hoge knuffelfactor... ! mvg wk10 |
|
Vanop het Ierse metalforum: what a legend the guy is , had a two pence coin round his neck well worthy of being crowned an honourary irishman Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Als ik een belg zou zijn, zou ik ook zo hard als ik kon proberen om een andere nationaliteit aan te nemen. Come to think about it, dat doe ik nu als Nederlander ook Bruce Banner |
|
|
|
quote: Neh, ze vind mn sik lekker....Sorry man... "Sehnsucht" |
|
quote: Hahahahhahahahaha Yeah right.. |
|
Post eens een foto van de bodybuilder in kwestie? |
|
quote: Liever niet.. Alhoewel.. laat die staalkabel eens zien waar je dr mee afrost? |
|
quote: huurrrrrr Als ik met dr bezig ben kijk ik wel wat vrolijker hoor, Maar hier moet je het maar mee doen "Sehnsucht" |
|
Vandaag in de trein door een klein meisje: Hey, jij lijkt op de kleine zeemeermin. Lief |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHA Ja fijn, zo'n staalborstel erover heen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |