|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zal m'n best gaan doen *zin in morgen* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bofkont, ik ook! En, wat vond je ervan?* *En denk erom, dit is het complimenten topic. |
|
quote: Nou, leuke man hoor!!!... Voor een huisarts... Nee, zag hem vorige week maar kort (nadat ik op intranet 's opgezocht had wie hij was en hoe hij eruit ziet).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb een mooi compliment voor jullie: "hey joh, ik vind je lief, maar ga eens even on topic. Of anders in het lultopic verder" Bruce Banner |
|
quote: Zullen we doen lieve mod!!! (Ben ik toch nog on-topic ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het mooiste compliment dat mij is gemaakt: Goh, wat heb jij een mooie ogen, heb je soms mascara op? Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
Rammoth de tweede! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Daar heb ik ok complimenten over gekregen: mijn ogen (thanx for reminding ... zonder mascara overigens) Ik kan mij nog herinneren dat ik met mijn toenmalige vriendin in de Greyhound van Seattle naar Spokane zat en de zon scheen op s'n volst. Zij sliep in mijn armen en toen ze wakker werd keek ze in mijn ogen en ze zei: "my God .... they are beautiful ...." Toen wou ik wel even ego-trippen |
|
Is dat ook een compliment? "Rammoth de tweede"? [Dit bericht is gewijzigd door Azrael17_nl op 14-05-2004 1:15] Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
Oh, en ik had geen mascara op, ik draag geen make-up nl. Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
quote: Tegen mij neem ik aan? Ehm, nee.. Dat was geen compliment ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dan is 't goed ..."Hate can only create more hate"... |
|
'je bent een arier met bruine ogen' Jaja... |
|
Voor ik rare dingen ga denken, wat is een Rammoth eigenlijk? Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
quote: Een Rammoth is een mannelijke ZM'er die eyeliner gebruikt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: Jasses, en da's geen compliment Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
Wen dr maar aan om afgezeken te worden hehe |
|
quote: Klopt ... (note: ik gebruik mascare voor mijn sik en bakkebaarden .... ) |
|
En weer ontopic graag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
On Topic: Vette subtitel mevrouw mod. Redemption claimed through blood, is but a curse on a shattered soul. |
|
quote: Zillah zei ooit eens dat ik enorm lief ben!!!!!!!!! (On topic genoeg?!) |
|
quote: Thanks @ Carn. heb ik dat gezegd? Nee ben je ook hoor On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |