|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en de hele dag ligt te maffen en bijt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-10-2005 19:01] Je moeder. |
|
en als je te dicht bij komt in stukken scheurt als ie honger heeft.....kijk maar uit japie |
|
tenzij ik een olifant ben die boven op je gaat zitten Je moeder. |
|
maar dat ben je niet, je komt meer in de richting van een stokstaartje |
|
zoeen die in de grond verdwijnt ja Je moeder. |
|
quote: Zenial |
|
zit je weer te chatten op cancer.chat.com/women ? |
|
quote: Je bent dus een manwijf? |
|
quote: hehehehe Je moeder. |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Quote van het jaar voor mij... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
+1 :D Je moeder. |
|
quote: mhuhahahahahaha!!!! carcasstrid |
|
na doorsturen verslag over seminarie op de VRT naar een lector de reactie : 'Zeer goed werk, doe zo voort' Faustian Spirit of the Earth |
|
LOL @ aerodis Naja, compliment: Wat zie je er slecht uit, heb je weer gezopen gisteren? Tja... |
|
Krijg vanuit veel kanten opmerkingen van: zo jij bent veel afgevallen, goed man, je ziet er goed uit etc.etc. Geen mooiste complimenten maar wel leuk om te horen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: komt dat allemaal doordat die kapper was uitgeschoten? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
'Hij kijkt mie eng, net alsof hij me wil vermoorden' Dat zei een onbekend figuur tegen iemand die ik ken En wat deed ik? Ik liep door het dorp en had ik hem blijkbaar aangekeken en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote: ja van verdriet ben ik heel veel afgevallen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Wat ben jij nou weer voor botte mongool? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ja man zoiets zeg je toch niet! Tssss waar haalt ie het lef vandaan Zenial |
|
quote: nou nou nou Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Dat shirt had je zondag ook al aan. *Kijkt ruikt aan shirt* Yeah, klopt Suck my piss |
|
quote: Het is altijd leuk als mensen denken dat je bent afgevallen, en als dat dan ook echt zo is is het helemaal leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |