|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verleden week tegen mijn vriendin: "Jij bent het beste wat me overkomen is... Jij en kabelinternet!" Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
quote:Geen sec meer gehad since? |
|
quote:ik heb glasvezel, de rest kun jezelf invullen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Je hebt toch geen aids hè?" - Mijn moeder |
|
O O O... Ontopic : Da'k op een elfje lijk |
|
quote: Wel een flink bezopen elfje dan zeker? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:soms niet haha |
|
quote: Toch weer die vissenogen hé? |
|
van't weekend in de kroeg : Daan bist su dom as olie te gek! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
'Je bent welkom in Retie' "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ben je afgevallen?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
(van klein zeer irritant kind dat ik poogde te negeren) "Jij bent het leukste meisje dat hier werkt" |
|
quote: Dat roepen we al maaaaanden "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Haha jeetje.. sweet En jullie waren in Zwolle na Waldrock!! Aaaahhhhhh.. Had Ntsj hier dan ff afgezet... |
|
Ik krijg opeens een verontrustend mentaal beeld van FRNK in een groene maillot en een mutsje met veren op, al boomknuffelend.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:You wish, schatje |
|
quote: Alleen als ik dronken ben, lieverd, alleen als ik dronken ben.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gister werd er "Gothik!" naar me geroepen. Maar ik vind het Go, Chick! |
|
hahahahaha nou vat ik hem audiophile |
|
quote: ik heb ooit gezegd dat je schattig bent... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Jeetje heb ik dat gezegt?? Is wel zo Carn hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Van je vrienden moet je het maar hebben.. "je lijkt op neil, frank schiphorst" |
|
quote: Neil van the young ones? Die heerscht! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |