|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waar In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik (bassist) ben op zoek naar een death/thrash metal band uit omgeving Eindhoven [Dit bericht is gewijzigd door krux op 29-11-2004 19:51] |
|
quote:is Weert te ver? |
|
dat is te ver weg |
|
quote:ik ken een band, die repeteren in Weert en die zoeken een bassist. heeft trouwens niks te maken met woensdagavond of grind... |
|
quote:wat voor iets spelen ze? |
|
quote: Als je nou nevermore achtige muziek wil spelen is Triple 7 misschien wat voor je. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:death/thrash metal, begin volgend jaar komt hun eerste cd uit. |
|
quote: zijn de zangers soms te verlegen om te reageren..? |
|
Ze weten niet wat ze mis gaan lopen... |
|
|
quote:nog ff quoten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het zal de tijd van het jaar wel zijn dat half metalland muzikanten zoekt.. |
|
|
quote:wij eerst :p wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:klinkt interessant, hebben ze een site of kun je me een emailadres doorgeven? |
|
gezocht: bassist uit de omgeving zwolle kampen. onze band Erebus is een beetje old school death met genoeg invloeden. rond de leeftijd 16 tot 20. we zijn al een tijd bezig en hebben en hebben een aantal optredens gedaan in de omgeving. www.erebus.nl.tt en neem contact met ons op |
|
Nog steeds: Metal Coverband STORMRIDER Zoekt: Gitarist ! Profiel: · Moet technisch goede skills hebben, zowel soleren als ritme gitaar, en van thrash metal (Forbidden, Testament, Slayer) tot oude 70’s rock (Thin Lizzy, Judas Priest, Deep Purple) kunnen spelen. Complete huidige setlist zie http://www.stormrider.nl/setlist.htm . Geen beginners ! · In bezit van goede backline · In bezit van eigen vervoer · Moet houden van een feestje · Bereid zijn om regelmatig op te treden in binnen en omringd buitenland (gemiddeld 2 tot 3 keer per maand) · Voldoende podium ervaring en uitstraling STORMRIDER speelt uitsluitend covers van hardrock/metal bands, veelal jaren 80 periode. De band heeft al zeer veel succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland, waaronder als voorprogramma van Death Angel en op diverse festivals. De band is gelokaliseerd in Limburg, Nederland (in de buurt van Roermond). Spreekt jou bovenstaande aan, mail dan je gegevens en een MP3 sample (niet groter dan 5 MB ) van je spel naar: marcel.coenen@gmail.com . Je kan ook een link in de mail zetten naar een MP3 bestand dat ergens op het net staat. Heb je deze mogelijkheid niet dan kun je ook een CD sturen naar: Stormrider Reinoudflat 30 6136 DJ Sittard http://www.stormrider.nl |
|
Inside 4 Walls zoekt toetsenist(e).. Wij zijn een rock/metal/progbandje, regelmatig optredens gehad, maar door wisselingen in de bezetting een tijdje stil gelegen.. Nu in een nieuwe bezetting, nieuwe naam en we willen weer flink de podia onveilig gaan maken! In bezit van een oefenruimte in Zevenaar.. Op zoek naar een toensenist(e) in bezit van eigen apparatuur, vervoer naar Zevenaar en motivatie! Geen beginners alsjeblieft, betje leuke apparatuur is altijd leuk! (Samplertje erbij ofzo? Weet ik het..) Mp3's staan binnenkort online... Mail naar: koenspronk [NOSPAM] @ hotmail.com Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zo zo, zelfs de toetsenisten zijn in trek. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gaypride weer binnekort ofzo |
|
Tsja, het kan verkeren. Sanguinary is nu ook op zoek. In het kort: Vanwege het vertrek van onze solo-gitarist, zijn we op zoek naar een nieuwe. Sanguinary maakt old-school deathmetal, erg lomp. Op dit moment zijn we bezig met nummers voor onze tweede cd. We oefenen in Oude Pekela. Voor meer info kijk op http://www.sanguinary.com of mail naar anne@sanguinary.com [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 04-12-2004 19:59] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Thy Withering Orchard zoekt: - 2 gitaristen: die in staat zijn om om strak en goed te spelen - Zanger: die zowel clean kan zingen als grunten. Muziekstijl: Melodische doom/death-metal of 'Atmospheric Twilight Metal' Eigen nummers. Momenteel bestaat de band uit een drummer, bassist en toetseniste in de leeftijd van 20-25 jaar oud. Er wordt geoefend in Leeuwarden op vrijdagavond. Voor meer informatie zie www.thywitheringorchard.com of mail ikke_haat@hotmail.com Groetjes van Nynke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |