|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:iemand zei power metal? Tot uw dienst. |
|
quote: Heb jij een band? Volgens mij niet. Loempiavouwer. |
|
quote: behoorlijk bijdehand voor een n00b garnalenpeller |
|
quote: Hehe. |
|
quote: Je moet hier al langer zijn om bijdehand te zijn? Ga je moeder lastigvallen, gek. |
|
quote: Wat dacht je, ik vul mijn werkelijke leeftijd maar niet in? Maar goed, succes she-devil met het vinden van een nieuwe band. |
|
quote: |
|
quote: Vergeten, maar ik duirf er best vooruit te komen dat ik 16 jaar ben, en wat gaat er nu gebeuren? Point and laugh? |
|
quote: Net 16 en tering lang.. Maarre neuh |
|
quote: niet meteen gaan huilen kerel, welkom op zet-em |
|
Ennnnnn...Mytholic zoekt bassist. Repeteert in Venlo, speelt heavy/thrash/power troep en voor verdere info www.mytholic.nl |
|
quote: Tja, zal ik 't zeggen of doet iemand anders 't... |
|
quote: He, jij 25-kilometer-verderop-wonende MF er, ga andere MF'ers op MF lastig vallen met je bijdehandte opmerkingen Bruce Banner |
|
Ik kom nog wel eens een keer langs om bier te zuup'n, hehe. Maar MF begint me een beetje uit de keel te hangen, mede mogelijk gemaakt door mensen zoals Arnibes. Maar ik zie dat hij hier ook al bezig is met zijn verdomd diepzinnige opmerkingen. |
|
Het kan toch niet zo zijn dat Amstelveen en Amsterdam compleet gitarist verzadigd zijn? Black/death/power etc etc... ergens moet er toch een oefenruimte 6 snaren missen??? In de herhaling: Nog een gitarist nodig??? Een stuk Rotterdamse export (24)zoekt in omgeving Amstelveen/Amsterdam een metalband! OPRICHTEN IS OOK KIKKE!!! Ik heb 5 jaar bandervaring waarvan 3 in het Rotterdamse Tiranilor (sympho black) Ik hoef niet per definitie black te spelen, mijn muziek smaak is (te) breed. Ben bekend met oefensessies/optreden/studio. Ik speel (momenteel) BC Rich Warlock/Beast. Note. Nu en hardcore: don't bother cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
Nog steeds gezocht: gitarist en bassist!! Wie o wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse). We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, SFU, Obituary, ook nieuw spul als Deeds of Flesh, Dying Fetus, Disgorge(USA) etc. Aangezien we eens in de 2 weken op zondag oefenen in Leiden, zou het fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ook voor op verzoek oefenruimte mp3's. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Grunter/screamer tot uw dienst. Ik zoek gemotiveerde mensen uit de omgeving Rotterdam, Den Haag. Black of death metal, het maakt mij niet uit zolang de leden gemotiveerd zijn en de muziek bruut is. Grind is ook goed. [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 17-04-2005 13:06] |
|
quote: Kijk eens een pagina terug naarde post van she_devil |
|
quote: Die link is al een keer gelegd, alleen dat zondag in Leiden kwam niet zo goed uit meen ik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zie paar pagina's terug, ze kan niet in het weekend, want dan zit ze in limburg(met een zachte g) maar in ieder geval bedankt! edit: zoals illusione ook al zei [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 17-04-2005 20:59] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Beter lezen... |
|
Mijn oproep: Genoeg van al die serieuze muziek? Ik zoek een gitarist, drummer en evt. toetsenist (dj/sampler kan ook) voor een nieuwe vette onzinband. Je hebt een brede smaak en bent naast bekende goede bands het liefst enigszins bekend met grindkoortjes als Gronibard en Mortician, breakkoortjes als Shitmat en V/VM, weirdo’s als Mike Patton, Polysics en Boredoms en andere pretorkesten als Bloodhoundgang en Zimmers Hole. Als je maar enigszins strak kan spelen, droge humor hebt, uit regio Tilburg komt, kennis van muziekgenres hebt, van uitersten en contrasten houdt en juist muziek wilt maken die bedoeld is voor een potje humoristisch entertainment. Zelf ben ik 21 jaar, meer info over mij op www.basverbeek.nl, mail bij interesse naar ikwilindiekutbandvanjou@basverbeek.nl. |
|
koebel! |
|
maar dan ook wel serieus bereid he! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |