|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezocht: Kruising tussen Kat Bjeland, Courtney Love en Candace Kucsulain voor een metal(core) band. Wekelijks repeteren in R'dam. We zijn net een maand bezig (zang+gitaar, bas, drums) maar het gaat @#$% hard. We zoeken iemand die zowel "mooi" clean kan zingen als überbruut kan grunten/ screamen. Kloon van Gene Hoglan voor een melodic death/ gothenburg band. Repeteren indien nodig, we werken vooral via internet (uitwisselen van tablaturen en muziek). Wij komen trouwens uit de regio R'dam, maar aangezien we waarschijnlijk toch niet wekelijks gaan oefenen maakt het weinig uit waar je woont. Interesse? Zie profiel voor mail |
|
quote: Hebben jullie nou al iemand gevonden?? |
|
quote:Nope.. die 'ene' kreeg het te druk ineens (blegh) en wel meer reacties gehad maar niet echt je-van-het zeg maar. Schiet ook niet op.. Maar er zijn nog meer opties. Ff kijken hoe dat uitpakt. (thnx voor't omhoog kicken btw ) En lieve lezertjes : gewoon reageren als je denkt te voldoen he |
|
quote: Dus Ratje, aanmelden jij... |
|
Drummer zoekt muzikanten voor experimenteel death/grind project omg. helden/venlo enige ervaring/motivatie gewenst.. verder in bezit van eigen oefenhok interesse? je kunt me mailen op: undergroundbrutality@hotmail.com |
|
quote: Ik doe wel mee! Oh, nee, wacht, je moet meer kunnen spelen dan 'Vader Jacob'. Edit: Gitaristen! Aanmelden! Help FRNK en consorten uit de brand! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-07-2005 23:01] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
weer omhoog kicken quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 19 april 2005 9:43 schreef Teringlijer het volgende: en ook nog: Nog steeds gezocht: gitarist en bassist!! Wie o wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse). We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, SFU, Obituary, ook nieuw spul als Deeds of Flesh, Dying Fetus, Disgorge(USA) etc. Aangezien we eens in de 2 weken op zondag oefenen in Leiden, zou het fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ook voor op verzoek oefenruimte mp3's. -------------------------------------------------------------------------------- OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:nog steeds : ga dan niet op zondag repeteren!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Inderdaad! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Geen Groningers/Drentenaren die een zanger zoeken voor Doom? |
|
Vacatures zijn vervuld. [Dit bericht is gewijzigd door intGod op 12-04-2006 20:08] |
|
hehe lijkt wel zo'n astrologische voorspelling ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'Vandaag is een slechte dag om bruine bonen te eten. Voor alle Rammen met blauwe ogen, vandaag is je geluksdag! Stier, je bent eerder een lover dan een fighter. Leeuw, pak nog een biertje! Lieve Weegschaal, masturbatie is vandaag gewoon niet jouw ding.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: nou bedankt voor je info!!! |
|
quote: Ik moet zeggen, na het beluisteren van de MP3s, dat ik niet echt onder de indruk ben.. desalniettemin, veel succes. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Geen tweelingen? |
|
'Tweeling, als er ooit een dag was om met een groen mutsje door de stad te lopen en 'Hooolllaaaaajjaadiiiieeee' te roepen terwijl je met jezelf aan het spelen bent, dan is het vandaag!' Zo beter ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Om effe ontopic te blijven.. Gezocht in Arnhem en omgeving: Bassist voor progmetalband. Band bestaat op het moment uit een gitarist, toetsenist, drummer en zangeres. Denk hierbij aan het genre van Symphony X en Adagio. Interested ? Mail me maar even. PS: Geen beginners a.u.b. Daar hebben we de toetsenist al voor. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 10-07-2005 23:51] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kut zeg, de dag is bijna voorbij en ik heb geen groen mutsje. Maarrem, succes @ band zoekenden. |
|
nu het vakantie is gaan we ook doordeweeks, maar zondag blijft tijdens het studeren toch de vaste dag quote: OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:Je hebt mail Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de nieuwe LOMP? |
|
quote: Wat lijkt me dit een kutband!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nee hoor, daar zitten zeer ervaren lui bij!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |