|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Stick zal die idd niet met 2 vingers spelen maar op bas speelt die echt met 2 vingers (kijk en huiver: http://www.seanmalone.net/Downloads/Video/RM_Solo_Bass.rm ) daarnaast heeft het ook z'n website ooit gestaan en hier staat het ook nog is: http://medieteknik.bth.se/joba01/bass2.html |
|
quote: Hmmm, hij "plukt" dus met 2 vingers. Hij gebruikt wel alle vingers van zijn linkerhand |
|
quote: oh stoer dat wist ik niet! maargoed als dus nog iemand een bassist nodig heeft voor een beetje een leuke metalband (daarom zitten we hier) |
|
Black Metal band omgeving Leiden zoekt muzikanten: Wij zoeken nog: -Vocalist -Bassist -Drummer (We hebben nu een drummer maar we hopen nog een beter geschikte te vinden) We spelen vrij melodieuze doch rauwe en melancholische black metal. Onze belangrijkste invloeden zijn: -Emperor -Kvist -Limbonic Art -Lunar Aurora maar ook dingen als: -Burzum -Judas Iscariot -Nachtmystium (Demise) -Nyktalgia -Wigrid etc. We bestaan nu uit 2 gitaristen, een drummer en een toetsenist. We oefenen 1 keer in de 2 weken maar dat kan meer worden. Voor meer informatie kan je naar het volgende adres mailen of het toevoegen op MSN: brulmuis@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Judas Iscariot op 16-05-2005 14:11] |
|
hoe goed moet die drummer zijn dan ongeveer? |
|
Hij hoeft niet heel goed te zijn of zo. Maar onze oude drummer houd ook niet zo van (extreme) metal en kan dus ook niet zo goed blasten en al helemaal geen dubbelbass. Hij is al vanaf het begin meer een punkdrummer. Dus we zoeken een drummer die een beetje thuis is in de stijl de we spelen en dingen als dubbelbass en blastbeats ook redelijk tot goed onder de knie heeft. |
|
hmm de stijl staat me op zich wel aan op welke dag oefenen jullie? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: We zijn nog een beetje aan het kijken wat het handigst is en we hebben dus nog geen vaste dag. We hebben namelijk nu nog wat problemen met mensen die niet kunnen en zo. [Dit bericht is gewijzigd door Judas Iscariot op 16-05-2005 14:54] |
|
Heavy/thrash metalband zoekt bekwame bassist. Drummer Yuma van Eekelen (ex-Purgatory), zanger David Marcelis (Conquestador, ex-Purgatory), gitarist Paul Marcelis (ex-Purgatory) en gitarist Joris Geurts (ex-murdering monk) zoeken een ervaren bassist om een nieuwe heavy/thrash/speed metalband te starten. Enkele nummers zijn al geschreven en er zal zeer binnekort een link te vinden zijn om er een demo van te downloaden. We spelen in de stijl van (oud)Metallica, Megadeth en andere Bay Area bands, maar ook invloeden van bands als Judas Priest, Iced Earth, Iron Maiden, Blind Guardian en Death zijn aanwezig. Voorwaarden: - leeftijd van ongeveer 17 tot 25 - enige podium en band ervaring - zeer bekwaam met instrument - eenmalige repetitie per week in Tilburg of Den Bosch - 100% inzet, dat betekent dus ook mede-drager van onkosten De plannen zijn als volgt: Bandnaam verzinnen als de bezetting compleet is, set uitbreiden tot ongeveer een uur speeltijd, zelfstandig (grotendeels) debuutalbum opnemen (hier hebben wij de nodige ervaring voor), label scoren, touren en beroemd worden. Bespeel je één van de gevraagde instrumenten, zie je het leven in een band wel zitten reageer dan. mail naar geurts.joris@gmail.com of reageer via de volgende link (van de concurrent, sorrie): http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14160&postdays=0&postorder=asc&start=0 [Dit bericht is gewijzigd door joris op 16-05-2005 23:27] |
|
hey, weet er iemand nog internet-adresjes als je op zoek bent naar muzikanten voor een band bijv. ??? Bij voorbaat dank |
|
www.muzikantenbank.nl en www.muzikantenbank.net zijn wel aardige plekken soms. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
thanks |
|
Don't mention it. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Snelle gitarist en bassist gezocht voor nieuw te starten band. Men wordt verzocht Black Metal gerelateerde muziek te spelen. Denk oa. aan 1349 en Mayhem. provincie overijssel Reacties: borthulaz@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-05-2005 20:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Death metal bassist gezocht omgeving Rotterdam, Den Haag. |
|
Mytholic zoekt nog steeds een bassist www.mytholic.nl voor meer info |
|
't is dat je geen bassende gitarist wil..en dat ik al band heb.. |
|
Wij zoeken met Symmetry ook weer een 2e (solo)gitarist. Vereisten : - Onze nrs. moeiteloos kunnen spelen (nieuwe nummers worden ook weer wat technischer) - Ook 7 snarig spelen - Goede (prof.) apparatuur - Eigen vervoer - Ervaring zowel live (podiumbeest ) als studio - Zeer brede stijl en techniek. (van fusion-y tot metal, shred, etc.) - Actief betrokken zijn bij nieuw materiaal We repeteren momenteel in Zwolle. mp3's op : http://surf.to/symmetry > Releases http://frnk.tk > Media Interesse? Mail naar frnk[at]home[dot]nl of symmetry[at]xs4all[dot]nl [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-05-2005 13:37] |
|
bassist aangeboden in de omgeving gouda. waddinxveen, reeuwwijk boskoop alphen. zoek je nog een bassist voor je band mail dan naar: mattijs.frank@hccnet.nl GEEN NU-metal of punk of andere kut herrie. bij voorkeur black/death/trash metal latersch!! mattijs [IMG]http://www2.picturepush.com/photo/a/229165/oimg/Picture-Box/stickergrijsjpg.jpg[/IMG]www.warclash.nl www.myspace.com./warclash |
|
Hey People Ik ben op zoek naar een Old-skool/prog metal band in de omgeving Eindhoven. Ik speel nu 9 jaar electrisch + akkoustisch gitaar en ben 18 jaartjes op deze wereld Intresse: mail maar nijssenm@zonnet.nl Greetz, Mark |
|
Snelle gitarist en bassist gezocht voor nieuw te starten band. Men wordt verzocht Black Metal gerelateerde muziek te spelen. Denk oa. aan 1349 en Mayhem. provincie overijssel Reacties: borthulaz@hotmail.com Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Alweer? Is het niet gezellig bij jullie of zo? |
|
quote:Haha jawel man! Maar het viel toch tegen wat betreft kundigheid van de geprobeerde gitaristen. |
|
quote: Als jullie nou niet zo hoerige ver weg repeteerden hadden jullie een prima gitarist kunnen hebben hehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |