|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bloodsin is op zoek naar een bassist in de omgeving Hengelow. Lompe death metal. Geen beginners Mail naar: nobassak@hetnet.nl |
|
quote: Zoozooo! 3 jaar spelen en Necrophagist naspelen, doet eens een mp3-tje posten |
|
ik kan om precies te zijn 2 necrophagist solos spelen diminished to be solo (benk geloof ik dik maand mee bezig geweest om em op snelheid te spelen) en de solo van culinary hyperversity (waar ik nu net 4 dagen mee bezig ben) ik speel z eallebij op +- 90% van de snelheid op t album mee (paar stukjes die langzamer zijn maja, kben geen super talent ofzow en die laatste kan ik wel ff mp3tju van maken paas je mail maar stuur ik em wel op zodra ik em heb opgenomen, kheb em vandaag al opgenomen maar t wou enit, hebje weles he, teveel gerukt ofzow, spanning dr btje af greetz k13m EDIT: weet iemand een site waar ik mp3's kan posten?? dan zet ik hier ergens wel een link neer als t zover is [Dit bericht is gewijzigd door k13m op 10-05-2005 23:51] engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
quote: WTF.. boven de 18 ja? |
|
quote:Ow d'r zitten een paar van die maniakken tussen hoor Ken d'r een van 16 en een van 17 waar je u tegen zegt. (die misschien hoogstens 2 jaar spelen ofzo) Maar ben idd ook wel benieuwd naar mp3's gheghe. |
|
sja kom uit HIVersum, allemaal breezasletjes enz dus, geen metalchick te bekennen dus wa wil je dan engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
en als je alleen nummers van 2 bands oefend kan je na 2 jaar vast wel wat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
maja iemand die een site weet om mp3's te posten?? dan krijgen jullie je mp3 engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
doe een homepage bij lycos ofzo... upload ies snel!!! |
|
necrophagist solo SLECHT INGESPEELD BETERE VOLGT NOG http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000171007_000027830.mp3 khoop dat de link werkt anders hoor ik t wel engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
quote: Dus. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
37 StabwoundZ is looking for a new bassplayer! If you’re interested in supplementing the internationally active metalcore act 37 StabwoundZ on the ‘heavy-strings’ department, please feel free to contact us after having understood the requirements below. Requirements: - A dedication and willingness to play as much shows as possible on an international level. This means saving your free days/holidays for touring. - Skilled musically and technically; know how your bassguitar & equipment works. - Proper equipment for big(ger) stages/venues. A 2nd backup bass-guitar! - Interest in Metal(core) and Hardcore music….. This is a broad concept, of course. - Live experience, with a good and appropriate stage-act. - Knowing what it is to work hard for the band cause. Playing live is merely 10% of being in a band. The other 90% consist of organizational tasks in which all band-members, so you too, will take part. Only serious applications will be considered and interviewed! Contact 37 StabwoundZ at: band@37stabwoundz.com or +31(0)623365055 +31(0)619906611 |
|
ik zoek ook een bassist |
|
quote:http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000171007_000027859.mp3 deze doet t denkik wel verw8 er niet teveel van [Dit bericht is gewijzigd door k13m op 11-05-2005 19:00] engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
Niet onaardig voor iemand die 3 jaar speelt hoor, maar goed, om nou te zeggen "Ik speel solo's van Necrophagist na en ik tab Hate Eternal uit. Dan hebben jullie een idee van mijn skills" vind ik ietwat pretentieus eigenlijk |
|
quote:ik zei dat niet egt met de bedoeling van kijk hoe goed ik ben, mer om btje idee te geven, en die opname is gaar, ik kan wel bter (neit om me groot voor te doen maar is gwoon zo) en ik heb 6 hate eternal tabs gedaan (meeste met solo maar niet helemaal compleet enzow) maar wel behoorlijk correct maja goed, nu lijkt t weer alsof ik aant showen ben ofzow wat niet de bedoeling is want ik ben maar een beginneling engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
quote:wat is dat toch met jullie bassisten? Het is dat ik geen tijd ervoor heb (en niet zo kan rondrennen op het podium ) |
|
Bassisten zijn over het algemeen genomen nogal lui, blowen te veel, drinken te veel bier en spelen al in tig bands.... |
|
quote: ja en de rest van de tijd zitten ze op internet ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Helemaal waar... Ik moet eerlijk wezen, ik heb er best wel zin in. Momenteel een part-time baantje dat ik wel snel op kan zeggen. Heb alleen nog wel 2 andere bands en om 37 Stabwoundz als erbij te doen vind ik nou ook weer wat te... |
|
Hoi, Ik zoek mensen uit de regio limburg om een rock/metal coverbandje mee te beginnen, de stijl : The Gathering,Evanescence,Amaran,Anouk etc. Ikzelf zing en ben dus op zoek naar een gitarist(e)/bassist(e)/toetsenist(e)/drummer(ster) en eventueel een zanger of 2e zangeres om 2-stemmige stukken te doen en t repetoire te verbreden. Ervaring is niet echt vereist maar je moet wel natuurlijk de nummers kunnen spelen. Iemand interesse, mail me dan op : mirandarijntje@home.nl |
|
quote:Hee goed bezig |
|
quote: Thanks |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |