|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De hand van de laatste toetsenist die ik tegenkwam! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je houdt niet zo van concurrentie |
|
quote: Toetsenisten! Bah! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dus mijn hand gaat er ook ooit nog is een keer af? Hoe wil je dat gaan doen? |
|
quote: Dat vertel ik niet, dan ben ik het element van de verrassing natuurlijk kwijt.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja toch?? OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-03-2005 13:12] |
|
Heey y'all, ik zoek na het uitelkaar vallen van mijn vorige band een nieuw ambitieus project om mijn handen aan vuil te maken. Ik ben een redelijk ervaren zangeres en heb een redelijk lage stem/strot. De richting die ik het liefst op zou willen gaan is Amaran vs. DTB. Stevig en rock n roll . mail me als je iets voor me weet dan kan ik je altijd een mp3 sturen. Ik woon overigens in groningen maar ben bereid om te reizen. |
|
Nha .. ik dan weer eens .. Brute bruller zoekt band Doom of doomvarianten |
|
quote: Welkom op ZM sofie!! Succes met zoeken!! |
|
een mooie advertentie en in tekst vorm: GITARIST GEZOCHT! De beginnende black-/deathmetal band Sentinel is op zoek naar een gitarist. Voor lead en/of 2de partijen (ligt aan je ervaring) We hebben nog geen vaste stijl, maar invloeden zijn onder andere van: Rotting Christ, Immortal, Amon Amarth, Satyricon, Vader, Darkthrone, Emperor We zijn nu ruim één jaar serieus bezig. Eisen: • bekend met black (en death) metal • schrijft mee aan nummers • lol kunnen hebben, maar serieus kunnen oefenen Huidige band: • gitarist • vocalist (screams/grunt) • basist • drummer • De leeftijden liggen rond de 21 jaar misschien komt er ook nog een toetsenist bij, maar denk niet aan dimmu-partijen doelen: 1. meer nummers schrijven 2. demo opnemen / live spelen oefenruimte: vaste oefenruimte in Arnhem (dicht bij Arnhem centraal). We oefenen 2x maand daar op de zondagmiddag. Voor info/interesse, mail naar: Apocalypse.at.xs4all.nl [Dit bericht is gewijzigd door Apocalypse op 28-03-2005 21:48] |
|
Heeey, Ik ben op zoek naar een ambitieuze band in de stijl: amaran / DTB. Ik ben een redelijk ervaren zangeres (20jr).Ik heb geen hoge stem, dus gothic etc, zit er bij mij niet in (als ik zou willen). interesse??? Mail me!! |
|
quote: Je kan jezelf ook quoten, dat scheelt typwerk. |
|
quote:En je grunt ook lekker Succes! |
|
gitarist bied zichzelf wederom aan. 18 jr speelt 3 jaar gitaar waarvan 2.5 jaar les. Ik heb eigen apparatuur. speel beetje hardrock/ metal achtige style lilium_cruentus@hotmail.com freedom is a state of mind |
|
waar woon je? |
|
quote: Katwijk ( bij Leiden) Maar wil wel reizen zolang het maar in zuid-Holland/ Noord Holland is. Toch OV freedom is a state of mind |
|
nee laat maar dan, ik zocht nog een gitarist in de omgeving van amersfoort |
|
Melodic Death/Power metal band zoekt zanger/grunter/screamer, eigen materiaal/geen covers omgeving noord holland, mail voor extra info. michielq@gmail.com www.ethereal.nl |
|
Mnl. groupie zkt. toffe veelbelovnd. metalband (geen power/nu-/goth), omgeving Utr., om tot in-crowd te behoren. Ruim 3 jr. ervaring met idolaat kwijlen en bandleden de hemel in przn. Gratis bandbier opzuipen geen bzw. Bereid tot starten v. mosh-pits tijdens conc. Stalken mgl in overleg (niet buiten werktijd). Reacties naar 'speelgeeninstrumentmaarwilwelindittopicposten@kanslozerukkers.nl'. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wat ben je soms toch heerlijk kansloos, kerel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kijk dit vind ik nou es leuk! |
|
Again quote: OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
mogge mike |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |