|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Men neme een ouderwets papiertje en een pen, men schrijft bovenstaand verhaaltje op het papiertje. Vervolgens breng je dat papiertje naar popfront en kwakt die op het prikbord.. succes ermee |
|
DRUMMER ZOEKT BAND - Tilburg e.o. - rock/metal Simpeler kan ik het niet maken [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 09-04-2005 13:33] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
Edithoer: meel [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-04-2005 13:58] |
|
Blackmetal band Memorial zoekt bandleden. Na een ongelukkige loop van omstandigheden, is het voor de zanger/gitarist niet meer mogelijk om mee te spelen. Hierop is ook de 2e gitarist van Memorial vertrokken. De overgebleven leden, willen de band in ieder geval voort laten bestaan en zijn daarom op zoek naar bandleden. Gezocht worden een zanger en 2 gitaristen (of een gitarist en een basist). Als een gitarist of basist ook kan zingen is dat natuurlijk ook prima. De band speelt blackmetal. Voor samples en info, check www.memorial.nl.nu Alleen serieuze reacties en mensen die ouder zijn dan 20 jaar kunnen een e-mail met hun gegevens sturen naar: profane apestaartje planet.nl |
|
quote: |
|
Fat bastard: A: waar spelen jullie? B: het is: I'm not fat I'm big boned! She Devil: A:als je niet doordeweeks speelde zou ik graag wat partijtjes komen spelen B:wanneer gaat we nou weeres wat bieren... ik moet zeker weer wachten tot W:O:A??? cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
quote:toby!!!! eindelijk je weg naar zware metalen gevonden? zeker niet wachten tot WOA!!! maar tot na mijn zware tentamens eind april/begin mei wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nog steeds gezocht: gitarist en bassist!! Wie o wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse). We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, SFU, Obituary, ook nieuw spul als Deeds of Flesh, Dying Fetus, Disgorge(USA) etc. Aangezien we eens in de 2 weken op zondag oefenen in Leiden, zou het fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ook voor op verzoek oefenruimte mp3's. [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 16-04-2005 14:18] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: A: Alblasserdam in eigen oefenruimte met opnamefaciliteiten (ik zelf speel niet in Memorial, maar doe ze alleen een plezier, door dit hier te posten) B: Ik laat me niet 'bonen', ik ben vollledig hetero! |
|
jaaa hanny, ik ben hier al een tijdje hoor! niet lang idd, maar ik heb mn weg gevonden ja. cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
quote: HAHAHAHAHAHA cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
quote: Lijkt me helemaal gers! cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
DOOM METAL band THINE WINTER'S LAMENTATION is op zoek naar een gemotiveerde, gedreven bassist(e) (Man/Vrouw) Stijl: My Dying Bride, Mourning Beloveth, Saturnus, Cryptal Darkness Repeteren: Zondag 11.30 tot 14.30 (*Momenteel oefenen we nog in Het Podium in Hoogeveen, maar er zijn plannen om te verplaatsen naar Zwolle) Leeftijden: 18-25 Huidige line-up: Olaf: zang, gitaar, teksten Mark: gitaar Nynke: toetsen Mendel: drums Wij zoeken een gedreven en gemotiveerde Doom liefhebber die toch wel een beetje kan bassen en ook de inspiratie heeft om Doom (zie stijl) te spelen. Voor meer info (eventueel mp3's, afspraak maken,etc) mail: angellore_mylostlenore@hotmail.com (Nynke), shakespeares_voice@hotmail.com (Olaf) of mendelkaelen@hotmail.com (Mendel) |
|
Okee sinds gisteren ben ik dus hard op zoek naar een nieuwe GEMOTIVEERDE band.... Door de week woon ik in Leiden en in het weekend woon ik in Weert. Het liefste wil ik in een bandje spelen dat ergens in de buurt van Leiden zit... Ik heb 2 en een half jaar bandervaring, en enigzins podiumervaring ik speel ongeveer 5 jaar gitaar. ik ben op zoek naar een bruut death/thrash metalbandje of misschien powermetal... géén black. iemand? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
welke drummer heeft zin om te spelen in een old school hardcore band? het idee is iets te doen in de richting van offenders, mdc, dri, municipal waste, accused, en noem ze allemaal maar op. we zoeken dus iemand die snelle hardcore kan spelen (dus geen metalcore/oi/sex pistols-punk of wat dan ook). de bandleden komen uit heel nederland (noord, midden en west), oefenen zal ergens in het midden plaatsvinden. verder hebben we allemaal vrij veel ervaring in het spelen in bands, schrijven van nummers, opnemen van platen en touren. de bedoeling is ook in een korte tijd veel materiaal te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door ferry op 14-04-2005 16:25] |
|
verrek, dat was de 666-ste reactie! |
|
thrash Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
trash en thrash wordt nou 1 keer doorelkaar gebruikt. en maak er anders maar TRES! van. http://trashfest.nl/ |
|
trash = afval Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
man, dat weet ik toch ook wel. maar kun je drummen of niet? |
|
drummen heerscht, punk niet |
|
tja, nu staat er old school hardcore maar die term zegt eigenlijk ook niks omdat 90% van de mensen lijkt te denken dat old school in 1988 is uitgevonden (en iets te maken zou hebben met NYHC of zelfs old school), terwijl het natuurlijk gaat om old school uit begin jaren 80.... |
|
muziek in `hokjes` plaatsen is zowieso lastig hehe. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 14-04-2005 16:29] |
|
Wham bam here we go again!!! Ik zoek nog steeds een metal band in den omgeving amstelveen/amsterdam e.o. Ik ben nog steeds een gitarist die nog steeds band/oefenruimte/podium/studio ervaring heeft. Ik wil graag een nieuwe band oprichten of aansluiten bij een functionerende band. black/death/power genieten de voorkeur maar ik ben muzikaal breed zat. Ik wil echter nix wat begint met nu of eindigd op core!!! cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |