|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En: Hebben we dit soort metal nodig? |
|
Alleen black, viking, folk metal naar mijn mening, de rest is niet zo belangrijk |
|
Toetsenist gezocht (Amersfoort, Utrecht) Wij zijn op zoek naar een toetsenist om onze nieuwe band volledig te maken. Op http://www.sentientbeings.nl/transentience/ vind je drie voorlopige werkstukken. Het zijn drie ideetjes in kladblokvorm maar het zou je een indruk moeten geven van de richting die we uit willen. De bedoeling is in ieder geval om een potje Metal uit de grond te stampen met invloeden van grote namen zoals Iron Maiden, Helloween en Stratovarius en de daarbij horende falsettostem. Reageren kan via transentience[at]sentientbeings.com of, uiteraard, lekker in deze thread. |
|
Transentience is op zoek naar een drummer, liefst met DB, die houdt van een potje ouderwetse metal. Denk hierbij aan Helloween en Stratovarius maar ook aan Maiden en the Scorpions, om er maar een paar te noemen. Interesse? Luister even op http://www.sentientbeings.nl/transentience of stuur onmiddellijk een mailtje. |
|
ojee, het gaat niet goed met de bezetting? |
|
Ik zoek nog een deathmetal gitarist. |
|
quote: |
|
wij zoeken nog een keyboard speler, we komen uit de buurt van rotterdam. we spelen beetje CoB-achtige metal. heb j interesse? mail ff |
|
Braaf! |
|
quote: whahahahhaja, k zat niet egt op te lette..dank u |
|
oh ja.....we spelen alleen nog covers, we zijn bezig met eigen nummer, en daar past heel goed keyboard bij. we spelen covers van iron maiden, Children of Bodom, Opeth enz. onze leeftijden verschillen van 15-16 we zijn nu met zn vieren: drummer, bassist, 2 gitaristen (waarvan 1 de zanger). |
|
quote: Goed zo U heeft mail |
|
quote: Waar? Haarlem of zoiets toch? Jammer, ik zou op zich wel willen. |
|
quote: k heb geleze:D we moete nog ff verder prate u heeft ook mail |
|
quote: U heeft weer mail Dit gaat verder op msn |
|
quote: In de buurt van Rotterdam en omstreken. |
|
quote: dat d8 k ook, k heb je toegevoegd, dat heb waarschijnlijk al gemerkt |
|
quote: Dat is toch te ver voor mij. Alhoewel, in Oktober krijg ik OV, als je dan nog iemand zoekt kom ik wel eens een repetitie bijwonen om te kijken hoe het eraan toegaat. |
|
Is goed. Voeg me toe op msn Byron_van_Hoop@hotmail.com |
|
Nog mensen in de omgeving Groningen/Assen die iets nieuws op willen zetten? Voorkeuren doom & death Zang |
|
Hey zwaremetalenliefhebbers, Gezocht: Drummer en Bassist Op dit moment bestaat de band uit 3 mensen: Mylene (zang/gitaar) en Mark (gitaar)en Steven (Toetsen). Bij het genre moet je denken aan Old skool, tot Prog metal. Alleen reacties uit omg Eindhoven. Intresse, Mail naar: nijssenm@zonnet.nl of mylene.vandenweijer@wanadoo.nl Greetz, Mylene, Mark en Steven |
|
blackmetal drummer gezocht, omgeving arnhem. Geen keyboards aanwezig oefenruimte in arnhem 2x maand op de zondag, maar kan nog wel veranderen. voor meer info: apocalypse@xs4all.nl |
|
Metalband uit regio Geel-Westerlo-Herentals-Mol-undsofort (Shadow's Tear) zoekt een nieuwe drummer en bassist. Stijl te omschrijven als "melodic metal with grunts and female voices". Contact: jeroen@shadowstear.be of guy@shadowstear.be [Dit bericht is gewijzigd door Jerre op 03-07-2005 23:25] |
|
quote: daar zijn er ongeveer 3 van en die hebben allemaal 4 bands.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |