|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En kap ff met die duffe msn/tmf taal. |
|
zo is dat. |
|
OENGA? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
B O E N G A |
|
Ik ben 35 Ik zoek een band speel zelf bas, en probeer af en toe eens wat te zingen . Mag een coverband zijn maar wil uiteindelijk toch wel eigen nummers spelen: Liefst omgeving zaanstreek.. stijl: soort van grunge/stoner/doom paar voorbeeldje: The Quill, oude foo-fighters en Soundgarden, Cathedral stuur maar maitlje naar zarlack@devourment.net Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Wat voor band zoek je dan? Ik kan nog wel een death metal bassist gebruiken (als jij dat bent)) |
|
quote:geldt dat ook voor toetsenisten? in rotterdam? |
|
Een deathmetal-toetsenist!?!? |
|
quote: En anders kan ik ook wel vage geluiden uit mijn keel krijgen. |
|
Dwaas |
|
quote: quote: |
|
quote: Ehm, een beetje orignele metal band. Dus niet 13 in een dozijn. En death metal is denk ik een beetje te snel voor mij, met 3 vingers spelen lukt nog niet. Ik probeer nu een beetje Cynic mee te spelen (die speelt met 2 vingers). Wat voor soort death metal maken jullie? Cryptosy death metal, At the gates death metal of Edge of sanity death metal? Ben bijvoorbeeld wel heel erg te vinden om een Gorguts death metal band te zitten (Obscura!). [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 15-05-2005 13:09] |
|
quote: hmmm heb het gevonden wat je wil, niet echt te richting die ik op wil, wil liever wat meer eclectische muziek maken. |
|
ZANGER GEZOCHT Zanger gezocht voor speedrock/hardrockband in de stijl van Motorhead/Peter Pan Speedrock/El Guapo Stuntteam/Iron Maiden. Repetetities zijn op maandagavond in Tilburg. Mail naar roelvanoosterhout@gmail.com |
|
NOISE/METAL/HARDCOREBAND ZOEKT GITARIST Wij, een viermansformatie (bassist, gitarist, drummer en zanger) met een onbedwingbare passie voor muziek, zijn op zoek naar een tweede gitarist om de eenheid te completeren. De muziek die we maken is hard, emotioneel, chaotisch, melodieus, dissonant, met veel ruimte voor experiment, en bestaat uit een mengeling van verschillende stijlen als metalcore, noise(core) en post-rock. Denk aan bands als Shora, Botch, Converge, Zao, Neurosis, Cult of Luna, Mogwai en Explosions in the Sky. Ben jij gitarist en spreekt dit je aan, stuur dan even een mailtje! Speel je een ander instrument en denk je ook een bijdrage te kunnen leveren, dan staan wij hier zeker open voor. Repetities zijn op vrijdagavond in Tilburg. Mail naar roelvanoosterhout@gmail.com. |
|
quote:wat is eclectische muziek? |
|
quote: familie van dislectische muziek!!! |
|
quote: dat je invloeden uit meerdere genre's haalt, dus in dit geval meer wil dan standaard death metal |
|
zoiets heet toch al prog? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Grapje zeker |
|
quote: Nee, Sean Malone speelt met 2 vingers. Heb wel een keer op z'n site gestaan (en ik ben bezig met de makkelijkste ) www.seanmalone.net http://www.cynicalsphere.com/tablature.html |
|
quote: SICK On the other hand, Django Reinhardt speelde ook met 2 vingers. EDIT: Sean speelt ook op een Stick, echt niet met 2 vingers me dunkt.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-05-2005 11:57] |
|
De drummer van DeF Leppard speelt met 1 hand, das pas ziek... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Overigens ben ik als brullert nog steeds op zoek naar een doomgerelateerde (behalve van die gayshit) band .. woon nu in Delfzijl, maar ben van plan om richting Assen te gaan verkassen (met ong half jaartje) Mail: Jenje@zwaremetalen.com Zucht ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |