|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Snaacksol, me mailtje nog gekregen?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: JA |
|
nog steeds niet gevonden : Death/Thrash old school brulaap reageer!! meer info : metalheusje@hotmail.com ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Wat voor power metal?? edit: Laat maar, er zitten toetsen in. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 22-09-2004 21:05] "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: ja da was wel handig geweest... naja bij deze: regio utrecht/amersfoort... alleen hebben al contact met gitaristen dusja... wel hebben we nog een zanger nodig, dus mail maar voor reacties. Het gaat dan om een zanger die aardig kan schreeuwen en het liefst ook zuiver kan zingen [Dit bericht is gewijzigd door GJ3md op 23-09-2004 11:55] |
|
Jenje is nog steeds op zoek naar een funeral doom band .... Liefst mensen die meer doom kennen dan my dying bride ... ik zelf bespeel de keel. Omgeving Groningen. Mail: Jenje@Zwaremetalen.com |
|
Tearful Dawn, melodieuze metalband uit Groningen, is op zoek naar een 2e gitarist! Onze invloeden zijn o.a.: Old Man's Child, Moonsorrow, Bal Sagoth, Thyrfing, Stormlord, C.O.B,...en nog vele andere. Wij repeteren iedere woensdagavond van 21.00 - 24.00 uur. Lijkt het je wat? Mail dan naar: tearfuldawn@hotmail.com |
|
Iemand nog een slaggitarist nodig? Omgeving helmond/eindhoven. Heb zo'n 1,5 jaar bandervaring en heb ook weleens live gespeeld. Het liefst zou ik in een black/death metal band spelen, maar vind best veel stijlen leuk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Is er dan niemand te vinden die een zware logge pot funeral wil maken???? |
|
Ja, dat wil ik graag, maar Groningen is ook weer zoiets.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waar zit je dan? |
|
Eindhoven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmm fuck ... Wat speel je eignlijk |
|
Synthesizer en gitaar. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmmm .... Staalman zit in Wageningen .... drummert ... zucht waarom woon ik fucking rimboeland ... |
|
Is er geen toko tussenin waar te spelen valt ? Trek een grote cirkel door de desbetreffende steden heen en zoek 't middelpunt. Oh ja, als dat midden in het Ijsselmeer uitkomt, is dat een slecht voorteken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zal dan denk ik omgeving Zwolle worden ... Als jij vele thuis kunt doen, dan zou je het grotendeels thuis kunnen doen en dan muziek heen en weer sturen |
|
Dat is zeker uitstekend te doen, en ik ben er helemaal voor in. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
MSN/ICQ? |
|
Popfront Zwolle heeft wel mooie oefenruimtes. Zijn 2 van de 6 oefenruimtes die los verhuurt worden. Punt is wel dat je ter plekke moet reserveren en niet via telefoon ... |
|
You've got mail. Zit op m'n werk, dus ICQ staat nog niet aan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
Long live popfront...w000t carnagath heb gelijk popfront roeleert met zn oefenruimtes |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |