|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach ... Zo af en toe probeer ik het weer eens ... |
|
Klopt .. (goh .. hoe ben ik ook alweer begonnen ..) |
|
Misschien dat er ooit iemand is die zegt... |
|
Massive Assault zoekt zanger. Zie http://www.massiveassault.net voor meer info en contact hieromtrent. Cheers. |
|
haha. |
|
quote: Go Jenje, go! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Goede band, toffe muziek, maar niet de stijl die ik wil ... |
|
Nou weer 3 jaar wachten... |
|
|
|
quote: waar komen jullie vandaan? Vast en zeker niet uit rotterdam.... |
|
ik zelf uit Rotterdam, drummer uit Utrecht, we oefenen in Utrecht momenteel (goeie en goedkope oefenruimte) maar valt altijd wel iets te regelen eventueel [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 21-02-2005 23:17] |
|
dus...mail maar ff |
|
quote: zie je mailbox.... |
|
Death metal band Massive Assault is op zoek naar een zanger. Oefenruimte is in Hoogeveen. Zie www.massiveassault.net voor mp3's en contact. Cheerrrrssss!!!!! |
|
Deleterious zoekt een bassist of een gitarist, niet allebei (tenzij beiden in één persoon verenigd zijn). Enige bandervaring, snel-, strak- ende gezelligheid zou fijn zijn. Deleterious maakt moderne black metal met een toefje death. Een beetje in het straatje van Myrkskog en de nieuwe Mayhem. Deleterious repeteert in Uithoorn, maar is van plan om na de zomer een oefenruimte in Utrecht te betrekken. Deleterious uit. Geïnteresseerd, maar je weet niet hoe ons te bereiken? Dat is nogal dom, er staat namelijk een e-mail adres in m'n profiel |
|
Hey.. We zijn op zoek naar een lead gitarist. We spelen oldschool death metal. In de omgeving Enske.. Beginer of niet als je strak kunt `hakken` probeer het dan maar.... Mp3´tje: http://members.chello.nl/r.rappard/NobassaK%20-%2002%20-%20Departed.mp3 |
|
Zucht nog steeds zoeken we: quote: OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:leiden was het toch he? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat staat wel in dat stukje ja. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:jezus wat sta jij op scherp vandaag .... maandagen..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mytholic zoekt een ervaren bassist. Wij repeteren op zaterdag in Venlo (Limburg). Reacties / details, mail naar peter[at]mytholic.nl. Meer info over Mytholic en samples zijn te vinden op http://www.mytholic.nl |
|
Wij zijn op zoek naar een zanger als George Oosterhoek (Orphanage) of als Peter Tägtgren (Bloodbath). We zijn serieus ingesteld en doel is om eind april klaar te zijn voor optredens. We hebben voornamelijk invloeden van de volgende bands: - Bloodbath - Nevermore - Death - Control Denied - Orphanage - At The Gates Alle bandleden hebben +/- 8 jaar ervaring en de gemiddelde leeftijd ligt rond de 24. We zijn op zoek naar een serieus ingestelde zanger. Ben je geïnteresseerd reageer dan: e-mail: p_barendregt@hotmail.com |
|
Grind band zoekt bassist, Lol-grind band, in Meppel zoeken nog bassist, onze leeftijd tussen de 16 - 37, Muzikaal talent geen vereisde, humor wel, Oefenruimte elke donderdagavond in Meppel, Al een paar nummers klaar... veur kontact: SilenozVortex@hotmail.com of bel: 0610228868 Keep on grindin in a free world |
|
Hey Illusion heb jij onze mail nog gekregen? Die reply op die van jou...Zowiso, dr hebben zich een paar mensen aangemeld voor auditie maar die hebben verder nix laten horen. Als jullie je bed8 hebben, laat gewoon ff weten aub! Dan kunne we die andere verzetten enzow. Trouwes bedankt voor de reacties Grz. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |