|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezocht: -Snelle gemotiveerde drummer voor black/death band omgeving Rotterdam, Den Haag -Bassist omgeving Rotterdam, Den Haag |
|
Gezocht; zanger met zieke strot (krijs,scream,grunt oid) voor extreme doomband. wekelijks oefenen in DB's Utrecht maar Rotterdam is ook een optie. mailen naar; zenovdb@gmail.com |
|
Groningen? |
|
nog steeds niet |
|
Kankah ... |
|
quote: Hey Tymon, klinkt weer goed die sample's! zit nog steeds te wachten op jullie cd. Ik zou graag bas bij jullie willen spelen maar ik speel zo ongeveer op 1/100 van het niveau dat jullie zoeken p.s. qua zang hoop ik dat jullie een zangeres nemen en niet zo'n hoge zanger want die hebben we al veel te veel in de techmetal! |
|
Hey Ed, thnx man! 1/100e? Zal wel meevallen haha. En ik ben meteen achter Frank's tip aangegaan (zangeres) dus hopelijk wordt dat wat! |
|
Gezocht: -Snelle gemotiveerde death metal drummer omgeving Rotterdam, Den Haag -Death metal bassist omgeving Rotterdam Den Haag. Denk aan bands als Disgorge (US), Vomit Remnants, Prostitute Disfigurement, kortom brute death. Geen rustige zooi, het brute werk |
|
quote: als je nog hulp wil voor een nieuwe site wil ik best helpen, daar is me niveau een heel stuk beter |
|
quote: ROB HEERSCHT!!!!! |
|
Heeft ie toevasllig geen zin in funeral doom? |
|
quote: ik weet het "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Black Metal band omgeving Leiden zoekt muzikanten: Wij zoeken nog: -Vocalist -Bassist -Drummer (We hebben nu een drummer maar we hopen nog een betere te vinden) We spelen vrij melodieuze doch rauwe en melancholische black metal. Onze belangrijkste invloeden zijn. Burzum Emperor Kvist Lunar Aurora Nachtmystium Nyktalgia etc. We bestaan nu 2 gitaristen, een drummer en een toetsenist. We oefenen 1 keer in de 2 weken maar dat kan meer worden. Voor meer informatie kan je naar het volgende adres mailen of het toevoegen op MSN: brulmuis@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Judas Iscariot op 07-05-2005 16:22] |
|
Ik zou jullie willen helpen met de vocalen, maar het is melodieus en dat is voor mij te 'zacht'. [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 07-05-2005 18:18] |
|
quote: |
|
quote:Haha, ja dat kan natuurlijk. Ik zie ook dat je death metal luistert. Dan ben je denk ik toch op zoek naar een ander soort band. Ons doel is niet echt om 'harde', snelle of agressieve muziek te maken. Dat blijkt eigenlijk ook wel een beetje uit de invloeden. |
|
Ik luister ook black metal hoor, maar dan zoals Watain, Setherial, Dark Funeral (Vobiscum Satanas en The Secret of the black arts) |
|
quote: boldey nog geen trek aan wat nieuws? |
|
quote: nopez |
|
gezocht: DEATH metal band of gitarist om nummers mee te maken ik ben een gitarist van 21 en ik speel nu +- 3 jaar heb me voorheen bezig gehouden met nummers tabben (hate eternal) en nummers oefenen (voornamlijk solos) ik kan wat hate eternal nummers plus solos, paar necrophagist solos (om btje idee te geven wat ik zonbtje kan) ik heb wel aardig wat skills kwa spelen, sweepen tappen, fastpicken, t is allemaal neit zon groot probleem voor mij, maar ik wil nu eigenlijik weles me eigen shit gaan bedenken, maar das nogal saai in me 1tju dus ben je een gitarist (band) in de omgeving van hilversum ofzow, laat ff weten op k13m@hotmail.com thnx engl tje o engl tje waarom ben je zo duur?? |
|
Mogguh! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
mogguh...band? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |