|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en die hebben voor de koningin gespeeld! ik bedoel maar! |
|
jammer dat het niet doorging, anders kon je vast ook meedoen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hell beast |
|
Hello people Wij zijn BLOODSIN uit Almelo en zijn op zoek naar een zanger.Woon je in de buurt van Almelo of Hengelo en heb je een rauwe strot bel dan even op 0655725479 SEE YOU IN HELL!! hell beast |
|
Inkblack zoekt gemotiveerde, creatieve metaldrummer. Omgeving Rotterdam maar reizen is als het het waard is geen probleem. Momenteel zijn we drummerloos hard bezig met het schrijven van nieuw materiaal, invloeden zijn o.a. Death, Morbid Angel en Dying Fetus. Brute, technische deathmetal dus. Doel: a.s.a.p. een demo opnemen en SPELUH!!! Lijkt het je wat of ken je iemand die hier interesse in heeft, meel ons! Voor adres, zie mijn profiel. |
|
Drummer en gitariste zoeken band in Leiden ; brute death metal! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Eindelijk iemand gevonden? op welke dag ga je oefenen, misschien heb ik wel interesse! hoor het wel. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
en ook nog: Nog steeds gezocht: gitarist en bassist!! Wie o wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse). We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, SFU, Obituary, ook nieuw spul als Deeds of Flesh, Dying Fetus, Disgorge(USA) etc. Aangezien we eens in de 2 weken op zondag oefenen in Leiden, zou het fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ook voor op verzoek oefenruimte mp3's. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
1001 gitaristen, en toch is het moeilijk om juist DIE perfecte gitarist te vinden |
|
quote: Zeker als 999 daarvan prutsers zijn. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote:in ieder geval door de week, we weten ook nog niet waar we gaan repeteren..we hebben wel een naam : headhunt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
////\\\\////\\\\////\\\\////\\\\////\\\\ Triple 7 zoekt nog steeds een gemotiveerde/strakke drummer en bassist. Voor meer informatie verwijs ik graag naar onze site => http://www.triple7.nl ////\\\\////\\\\////\\\\////\\\\////\\\\ |
|
quote: |
|
quote:is leiden te ver voor je? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: *schop* |
|
Snaack geen goeie? |
|
quote: Volgens mij durven ze niet, al die drummers zijn ook mietjes. |
|
quote: Gitaarspelen en drummen gaat niet zo goed samen En, daarnaast kan ik ook niet drummen wat ik wil drummen, helaarsch |
|
quote:Tegelijk kan best ... luisteraars zullen verschil toch niet horen |
|
quote: hé, we spelen geen d00m hoor |
|
quote:Deed je dat maar eens, komt er wat fatsoenlijks uit |
|
quote: Nee, hoor. Interesse? Neem contact op. Byron_van_hoop@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 22-04-2005 21:43] |
|
quote: Ik kom uit de buurt van Leiden en speel electrisch gitaar. Ben niet geweldig maar kan wel aardig spelen. Mocht je nog gitarist nodig hebben, proberen kan je het altijd. lilium_cruentus@hotmail.com freedom is a state of mind |
|
quote: Ik,jij en she devil kunnen wel wat proberen. als ze tenminste wil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |