|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo dan: quote: Bruce Banner |
|
quote: Schop Mekker |
|
quote: Au! |
|
CHD ZOEKT NOG STEEDS DRUMMER... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wij (Despoiler)zijn op zoek naar een leadgitarist(e)uit omgeving Enschede, die de band kan aanvullen. Wij hebben een breed eigen metal repetoire, en passen niet echt qua muziekstyl in een hokje. De overheerschende sound wordt wel eens vergeleken met de oude 'Paradise Lost'. Ben je niet bang voor het podium/ heb je eigen (originele) ideeen/ wil je meer weten, laat dan een berichtje achter! PS. Sorry voor de Spam op dit forum... |
|
Probeer het eens in de Drenthestraat (Enschede), daar woont er een die ook niet in een hokje past. [Dit bericht is gewijzigd door Sleipnir op 25-01-2005 16:26] |
|
Drummer gezocht Plaats: Brabant (Eindhoven/Tilburg/Den Bosch) daar in de triangel ofzo. Stijl: Heavy metal. Ervaring: Niet belangrijk, maar geen pot deksel pan-drummer. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
|
|
quote: hebben jullie nog steeds niemand gevonden joh!!! |
|
CHD ZOEKT NOG STEEDS DRUMMER... the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ook Dark Reign zoekt nog steeds een grunter!!! Kijk op www.darkreign.nl en meld je aan!! |
|
Meiden deathmetal formatie Hecate zoekt nog een gemotiveerde bassiste!! Reperteren gebeurt op dinsdagavond in Utrecht, nu nog om de week maar dat zal 1x in de week gaan worden. |
|
Probeer ZIllah (oh en je weet dat er al een Hecate bestaat? en een Hecate enthroned ..) |
|
Zo Stringz je hebt het er maar druk me he ook nog een meidenband erbij But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Wij zoeken een bassist(e) (omgeving Amsterdam) We oefenen 2x per week (eigen oefenruimte) en eigen apparatuur is vereist (Optredens gemiddeld 2x per maand) |
|
Gezocht: -Bassist -Toetsenist Voor Heavy Metal band. Eigen stijl, eigen nummers, beste te beschrijven als Children of Bodom (Hate Crew Deathroll) / Pantera crossover. Gevorderden, ervaren muzikanten zoeken nog een bassist en toetsenist om zich bij ons te voegen. We zoeken GOEDE MUZIKANTEN zodat wekelijks repeteren niet noodzakelijk is. We schrijven eigen werk. Iedereen mag natuurlijk zn bijdrage leveren. Vereisten: -GEEN BEGINNERS!!!!!!!! -technische skills op gebied van ritme en songstructuur -soleer skills veriest voor toetsenist!!! Denk aan Janne Warman van COB -leeftijd tussen 16 32 jaar -fatsoenlijke apperatuur!!! -motivatie!!!! -op zn tijd zin in een feest! -GEEN NU METAL!!!!!!1 Geinteresseerd? Voor aanmelding of meer informatie gewoon ff mailen naar haujan@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door speedpicking op 03-02-2005 15:17] |
|
En waar mag dit dan wel wezen ? Hoe vaak wordt er gerepeteerd ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Enfeeble zoekt nog steeds een gitarist(e)!!! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik heb wel weer zin om in een bandje gitaar te spelen. Ik wil in een bestaand bandje spelen of vanaf het begin opstarten. (maakt niet veel uit) Ik heb ruim 1.5 jaar gitaarles gehad, nu nog eens in per maand om te kijken of het nog de goede kant op gaat. Het liefst speel ik eigen nummers. Ik kom zelf uit Katwijk, dus Het liefst een beetje in de buurt. freedom is a state of mind |
|
Hallo allemaal, Sephiroth zoekt een nieuwe gitarist(e) en bassist(e). het zou mooi zijn als zowel de bassist en de gitarist beschikken over een eigen versterker. Voor de mensen die het niet weten wij zijn een Death/Black Metal band uit omgeving Sliedrecht. We repeteren iedere woensdag in Sliedrecht. We hebben 1 demo opgenomen en al redelijk wat optredens achter de rug. Dus lijkt het jou wat om te komen spelen in Sephiroth? leeftijd: tussen de 16 en 21. Neem dan contact op met metalfreak_87@hotmail.com http://www.sephiroth-band.nl |
|
quote: Wij zitten momenteel in midden limburg. Omdat wij weten dat dit niet echt centraal ligt en dat veel mensen hierdoor zullen weigeren willen we JUIST goede mensen trekken zodat die niet elke week op en af moeten rijden. We verwachten gewoon dat iedereen hun huiswerk doet zodat repeteren alleen maar gebruikt hoeft te worden voor het samenspelen te oefenen en uit ervaring blijkt dat je al in 1 repetitie ingespeeld kan zijn op elkaar. Nog wat info over ons: Beide gitaristen leerlingen van Marcel Coenen en al meerdere jaren in het vak. Hebben al bij meerdere bands gespeeld. Wij gaan doch niet voor progressiviteit (experimenteren kan natuurlijk altijd) maar voor recht toe recht aan! (denk aan COB ) Zanger ook al meerdere jaren in het vak. Drummer is een newbie maar ZEER getalenteerd! Mocht dit alsnog mensen afschrikken kunnen we het altijd nog hebben over centraler in nederland te repeteren! Mocht je al geinteresseerd zijn maar het nog niet zeker weten mail dan gerust om een afspraak te maken! Mocht je het dan toch nix vinden kun je altijd nog weigeren. Niet geschoten is altijd mis! En mayb vind je bij ons wel wat je zoekt! Wie weet [Dit bericht is gewijzigd door speedpicking op 03-02-2005 15:18] |
|
|
Metalband uit utrecht zoekt zanger/schreeuwer met een overweldigende strot (die ook clean kan zingen). we maken een moeilijk te definieren soort metal, maar als het toch moet is het iets als 'progressieve deathmetal'. Errug cool dus! Reageert allen (die zich goed genoeg acht)!! Gr. GJ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |