|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, mooi. We spelen ten eerste uit liefde voor death metal. We willen gewoon eerst nummers goed hebben, dus niet zomaar iets in elkaar flantsen en afraffelen, dan gaan we uiteraard optreden en later een demo opnemen en meer uiteraard. Je kan me toevoegen op msn als je wilt: Byron_van_hoop@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 06-06-2005 21:29] |
|
quote: OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Hoi! onze band Second Dawn is binnenkort zijn drummer kwijt, omdat onze huidige drummer ook in strike first (hardcore) speelt, en het daar druk mee gaat krijgen. Nu zijn we eigenlijk op zoek naar een wat meer metal-gerichte drummer. Vorig jaar een mcd opgenomen, en redelijk wat optredens gedaan en positieve reacties gehad. De stijl ligt op het moment ergens tussen at the gates, beetje soilwork, beetje in flames, the haunted, verder All Out War, unearth... We willen echter wat brutere muziek gaan maken in de trend van The Black Dahlia Murder, gemengd met trage Lamb Of God achtige invloeden, verder Soilwork, at the gates etc. Iig snel en strakke dubbele bass, blastbeats enzo... We zijn aan het kijken of we er een tweede zanger bijnemen uit mijn huidige andere band. Wordt dus iig dikke brute lompe zieke shit met diepe grunt en overstuurde scream. laat door me een mailtje te sturen weten of je interesse hebt: jacobusdegrote@hotmail.com Alvast bedankt! groeten Jaap_SecondDawn zo dan zie nu dat onze zanger op de vorige pagina ook al gepost had...hehe [Dit bericht is gewijzigd door omejaapdediscoaap op 07-06-2005 13:03] |
|
quote: En? Al succes? |
|
|
|
quote: mmmmmmmm, ben benieuwd.... sukses iig!! |
|
quote:Thanx En je kent em wel (en nee, tis niet Marcel) Maar zolang er niets zeker is noem ik geen namen Oeh en natuurlijk staan we nog steeds open voor reacties op de advertentie hoor. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-06-2005 15:53] |
|
quote: Na die lovende woorden over die ene gitarist durven we natuurlijk niet meer... |
|
Nah da's een beetje onzin want je moet gewoon bij de band passen wat we nog moeten uitproberen, tevens qua muzikaliteit, arrangeren, persoonlijkheid, stijl etc etc.. Dus bv. een Malmsteen of een Michael Angelo ofzo zou er ook niet bij passen |
|
quote: Misschien kunnen die wel heel goed in die stijl spelen, maar weet niemand dat... Maar ik begrijp je punt. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 08-06-2005 18:47] |
|
Beste zwaremetaalfans, Ik wil bij deze iedereen uitnodigen die redelijk vaardig is met een instrument dat past in een band met de wat hardere muziek. Zangers, bassisten, drummers, gitaristen we kunnen alles nog wel gebruiken! We zijn op dit moment met z'n tweeen, Mylene en Mark (gitaar/zang en gitaar). We denken aan muziekgenres als epica, dream theater, symphony X, Masterplan etc. Let us know! nijssenm@zonnet.nl mylene.vandenweijer@wanadoo.nl Greetz Mylene en Mark On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: In de regio amersfoort toevallig? Ik zoek nog een zangert en gitarist. En het lijstje sluit wel mooi aan bij wat wij willen... |
|
quote: Hmmz er zijn er 2 naast Marcel die iedereen in heel NL en omstreken deruit spelen Robbert en Boudewijn. Ik gok erop dat je Boudewijn bedoelt |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-06-2005 5:56] |
|
Hey zwaremetalenliefhebbers, Gezocht: Iedereen met een passie voor goede muziek die een instrument bespeeld! Op dit moment bestaat de band uit 2 mensen: Mylene (zang/gitaar) en Mark (gitaar), we kunnen dus nog wel wat gedreven muziekanten gebruiken! Bij het genre moet je denken aan Dream Theater, Epica, Symphony X etc. Alleen reacties uit omg Eindhoven. Intresse, Mail naar: nijssenm@zonnet.nl mylene.vandenweijer@wanadoo.nl Greetz, Mylene en Mark |
|
Hmm.. hoe vaak zijn jullie van plan te repeteren ? En waar ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *bump* Ik mail je ff |
|
quote: Okido! edit: ik heb teruggemaild. [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 12-06-2005 20:47] |
|
Hoi, Wij Drowned In Torment zoeken een 2e (lead)gitarist. Wij spelen Death/Thrash waar de nadruk ligt op het old school gebeuren. We schrijven eigen materiaal en we spelen geen covers. We oefenen in een eigen ruimte in Wageningen op de woensdagavond en als het ff kan een 2e dag. Je moet je eigen apparatuur hebben. En enige ervaring is welkom. Het is eventueel mogelijk om bij station Ede/Wageningen opgepikt te worden mbt oefenen... Meer info/interesse : a.harn@chello.nl ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
*schop* ...Omdat sommige mensen niet opletten ... Bruce Banner |
|
PROOST! Shredding Overdrive is een heersende groove metal band uit regio Brabant-(N.)Limburg. Wij zijn al 4 jaar bezig, en hebben weer een zanger ernstig nodig! Liefst met ervaring. Leeftijd maakt niks uit, maar wel boven de 18. Wij zijn serieus bezig om vaak zo snel mogelijk (!!!) op de podium te komen. 't Enig wat we nodig hebben is een thrashende stem! Invloeden zijn vooral Black Label Society, Black Sabbath, Destruction, enz. Geinteresseerd? Dan wel meteen contact maken met mij, de drummer @ douchebag_jesus@hotmail.com!!! This is an emergency, baby, this land needs metal! Dank U wel! THRASH TILL DEATH!!! |
|
heel goed, koekje verdiend Bruce Banner |
|
Het is dat ik geen trash kan zingen, maar grunten en de afstand is ver, helaas. Jullie hebben gelijk, Nederland heeft metal nodig. |
|
waarom dan wel? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |