|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: mogge, alles goed? OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Hoppa lekker spammen verse pagina nieuwe kansen. quote: OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: yeps, ik stuur je binnenkort ff een mail mbt graspop |
|
Verse pagina is afhankelijk van eenieders instellingen Overigens ben ik als brullert nog steeds op zoek naar een doomgerelateerde (behalve van die gayshit) band .. woon nu in Delfzijl, maar ben van plan om richting Assen te gaan verkassen (met ong half jaartje) Mail: Jenje@zwaremetalen.com |
|
echt alleen doom? |
|
quote:Ja |
|
Echt? -Alleen- doom? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja .. Echt .. alleen doom .. geen metal .. he bah .. takkeherrie ... |
|
quote: |
|
quote: COOL!! Heeft Assen er weer een doomband bij Ik weet nog wel een oefenruimte waar dat goed kan |
|
Eerst band hebben .. in me eentje ist helemaal zo .. doom .. |
|
quote:Als je echte doom wilt maken ben je dus nu klaar |
|
weer eens een oproepje; we zoeken een gitarist & bassist erbij voor een soort folk/melodische metalband.. de vorige zijn ermee gestopt een goeie cleane zanger is ook altijd welkom.. hm, eigenlijk hebben we gewoon nog een halve band nodig kijk op http://www.conorach.tk voor info (site is niet overal even up-to-date trouwens) |
|
Gevorderde/semi prof. rock/metal drummer biedt zich aan. Ik heb veel live ervaring (podia, festivals etc.), studio ervaring, met click spelen geen probleem. Ben in bezit van eigen oefenruimte, ruime kits en vervoer. Ik zoek een (rock/metal)band met ervaring, potentie en een reeds bereikte status. Ik heb een eigen oefenruimte, eigen bandoefenruimte zou fijn zijn. Omgeving Amsterdam/Hoofddorp Mail me op b.vanegmond@students.uu.nl The Glorious Dead! |
|
bassist is inmiddels gevonden.. nu dus nog een (of 2) gitarist(en)! quote: |
|
quote:weer zo'n band die in t weekend repeteert..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Erger nog, tegenwoordig repeteren we helemaal niet. Met een drummer en toetsenist ist niet echt handig en we zijn met een demotje bezig |
|
zijn jullie van de screams afgestapt? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: hoezo? ik ga nog steeds "proberen" om te brullen, zal meer gruntachtig worden wss |
|
quote: Had dan ook niet de gayere kant opgegaan :p |
|
folkmetal is idd best vrolijk |
|
Beginnende gitarist/zanger, ongeveer een jaar ervaring, is op zoek naar een bandje in de omgeving Zwolle. Ik heb zelf al wat nummers geschreven. Mijn stijl is black/death metal. Mijn invloeden zijn Children Of Bodom, Dimmu Borgir enz. maar ook bands als Decapitated en Toxocara en andere death metal bands. Interesse? Mail dan naar: limp998@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door ChildOfBodom op 08-04-2005 13:41] |
|
quote: @ Katablaster: dat hebben jullie snel voor elkaar gekregen! Bruce Banner |
|
In de herhaling: Nog een gitarist nodig??? Een stuk Rotterdamse export (24)zoekt in omgeving Amstelveen/Amsterdam een metalband! OPRICHTEN IS OOK KIKKE!!! Ik heb 5 jaar bandervaring waarvan 3 in het Rotterdamse Tiranilor (sympho black) Ik hoef niet per definitie black te spelen, mijn muziek smaak is (te) breed. Ben bekend met oefensessies/optreden/studio. Ik speel (momenteel) BC Rich Warlock/Beast. Note. Nu en hardcore: don't bother cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |