|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tjemig, dat zag er wel maf uit, zo zonder dat ik de vorige pagina had bekeken. |
|
Nu She devil nog |
|
quote: *schop* |
|
Inkblack nog steeds geen drummer ?? Je zou er haast medelijden mee krijgen Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kom maar op met die reacties freedom is a state of mind |
|
Nog steeds gezocht: gitarist en bassist!! Wie o wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse). We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, SFU, Obituary, ook nieuw spul als Deeds of Flesh, Dying Fetus, Disgorge(USA) etc. Aangezien we eens in de 2 weken op zondag oefenen in Leiden, zou het fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ook voor op verzoek oefenruimte mp3's. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: Beetje een rare zin! Als jullie op zaterdag zouden spelen zouden er dan wel beginners mee mogen doen? Ben je bang dat alle christenen achter je aan komen met hooivorken omdat jullie duivelse muziek spelen op een zondag? |
|
quote: Ik denk (weet bijna wel zeker) dat het om het eens in de 2 weken oefenen gaat, en dat ze daarom liever geen beginners hebben. En dat zondag staat erbij om te kijken of het dan schikt voor als je eventueel interesse had, misschien kan je zondag niet hoef je geen contact op te nemen enzo. Gok ik zo. freedom is a state of mind |
|
quote: Sorry als het je ontglipt is maar de achterliggende gedachte is: we oefenen niet zo vaak,gevorderde mensen die dingen snel oppikken is dus dan gewenst Dit heeft niets met christenen te maken,zondag is gewoon een dag waar niemand van de band wat uitvoerd normaal. Edit:kijk! idio snapt hem! [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 26-04-2005 9:37] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
zijn er nog bands die een bassist zoeken in de omgeving gouda. dus w'veen, reeuwijk, alphen a/d rijn, boskoop? GEEN: nu-metal of punk of andere tering herrie!!!!!!! met voorkeur black metal mail @ mattijs.frank@hccnet.nl latersch [IMG]http://www2.picturepush.com/photo/a/229165/oimg/Picture-Box/stickergrijsjpg.jpg[/IMG]www.warclash.nl www.myspace.com./warclash |
|
Wie? |
|
Aankomende week de studio in om cd op te nemen Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
zijn er nog bands die een bassist zoeken in de omgeving gouda. dus w'veen, reeuwijk, alphen a/d rijn, boskoop? GEEN: nu-metal of punk of andere tering herrie!!!!!!! met voorkeur black metal mail @ mattijs.frank@hccnet.nl latersch, mattijs [IMG]http://www2.picturepush.com/photo/a/229165/oimg/Picture-Box/stickergrijsjpg.jpg[/IMG]www.warclash.nl www.myspace.com./warclash |
|
quote:Ehmmmm |
|
Hey mensen! Ik ben voor mijn fusionmetal band Exivious op zoek naar een bassist, gitarist en zanger(es). Gemotiveerde muzikanten gezocht met uitstekende instrumentbeheersing. Ook moet je thuis zijn in de geimproviseerde muziek (jazz, fusion). En voor de mensen die Exivious al kennen: nieuwe mp3 samples online! www.exivious.com |
|
quote: was t tijd voor een grote opruiming ofzo?? suk6 met zoeken iig |
|
quote: Was Rob van der Loo echt vast bandlid dan? Dacht dat hij meer sessiebassist was of zo.. En 2e gitarist was ook al heel lang geleden gestopt.. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-05-2005 22:51] |
|
quote: kep geen flauw idee, kep ze nie gevolgd.... |
|
quote:Ik had verwacht wel wat van ze te horen als er een cd zou komen... Erg Cynic-achtig was het toendertijd nog.. |
|
quote:Moet je Sofie hebben. Zij vindt dat te gek en kan erg goed zingen. MSN maar ff |
|
@FRNK: Deze hieronder bedoel je? quote: |
|
quote:En de omschrijving is beperkt. Heb lang wat met haar gehad en dat gaat echt van brute tech-death tot fusion n jazz n shit \\m/ [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-05-2005 23:40] |
|
quote: Haha nee helemaal niet. De 2e gitarist is al heel lang niet meer bij Exivious en Rob heeft altijd als sessiemuzikant bij ons gezeten. Het liefst zou ik Rob er vast bij willen maar hij heeft het hartstikke druk met andere dingen... maar who knows krijg ik m nog zo ver |
|
ben een drummer en zoek eigenlijk op de wat langere termijn naar een nieuwe band, ik heb er op dit moment geen vreselijke haast mee, ik heb ondertussen wel wat bandervaring opgedaan en heb op het moment even een pauze ik kom zelf uit hoogeveen(drenthe) en heb daar ook oefengelegenheid. wat ik zoek moet een sound hebben in de stijlen van at the gates, entombed, in flames(hoofdzakelijk), arch enemy, zolang het maar lomp en zweeds is, ik zoek wel mensen met eigen apparatuur en een goeie motivatie. geen beginners. dus als jullie in dit genre spelen en een drummer zoeken. just mail me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |