|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-10-2004 14:38] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: we hebben inmiddels al een zangeres, maar...waar woon je?? [edit] ...of is het heeeel onbeleefd sneller dan surrealm te reageren [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 26-10-2004 19:20] |
|
quote: In het mooie groene Houten (bij Utrecht) -> maar ben geen grunt(st)er hoor! Hatsjikidee! |
|
Houten HEEEEERRSCCHH Ahum Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ik ben ook geen gruntster en ik woon in het mooie grijze utrecht (eigenlijk vleuten, maar ok). |
|
quote: hmz, den haag is veelste godver verweg . en oja, aangezien ik enfeeble niet ken weet ik dus ook niet welke stijl jullie maken. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Nou ik probeer het nogmaals quote: Binnenkort hebben we betere opnames. Dan zet ik hier nog een link. [Dit bericht is gewijzigd door NochdFaol op 28-10-2004 17:59] Zanger van Steel Empire. Ben ook ex zanger van Calibern http://www.myspace.com/calibern |
|
quote: Je krijgt eerdaags mail [Dit bericht is gewijzigd door FreerideR op 28-10-2004 22:21] WSMA --> de plek waar 'underground metal' nog leeft... |
|
quote: En U heeft mail terug. Oh, de smileys van ZM... Zo BLIJ! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Enfeeble speelt apocalyptic/death/bier-metal en ze zijn gaaf! |
|
quote:Heil houtens metalfiguur! Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Gegroet, Sinds gisteravond is Torthuga op zoek naar een nieuwe toetsenist. Wegens tijdgebrek dat alleen maar groter gaat worden in de toekomst heb ik besloten de band te verlaten. Torthuga bestaat uit 2 gitaristen, 1 bassist/zanger, drummer en toetsenist, allemaal afkomstig uit Eindhoven en omgeving. De stijl muziek is het best te omschrijven als folkmetal, en associaties zijn gemaakt met Finntroll en Anathema na de laatste optredens. Er wordt twee maal per week gerepeteerd, op vrijdagavond en zaterdagmiddag, in Eindhoven. Als jij denkt diegene te zijn die deze plaats goed kan invullen, kun je contact met me opnemen via 06-24421646, of via e-mail (paul@am-ende.net). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: dan mag je je signature wel eens aanpassen succes Bruce Banner |
|
quote:Nu heb je wel weer mee rtijd om funeral te bedenken |
|
quote: Dat heb ik dan ook bij deze gedaan. En Jenje, yep, na de tentamens van deze week en het optreden van het komende week (Dynamo Road Show in de Pop-Ei te Eindhoven, don't miss it!) ga ik weer aan de slag. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ah super Werd ff bang |
|
quote: Ah, het wordt druk in Houten Hatsjikidee! |
|
edit: ik heb sinds heden een drukke agenda dus ik stel mezelf niet meer beschikbaar als toetsenist. Sorry [Dit bericht is gewijzigd door Speedpiano op 29-01-2005 1:08] |
|
Conorach, folk/viking metal Zuid-holland, omgeving Delft. Oefenruimte ook in Delft Wij zoeken een 2e gitarist en (eventueel ingebouwd in hetzelfde persoon) zanger. Clean vocals & grunts zijn ongeveer 50/50 verdeeld in onze muziek. We hebben plannen staan om een demo op te nemen en zeker volgend jaar op te gaan treden. meer info & muzikalen op mp3: http://www.conorach.tk en/of gooi even een mailtje naar sander@conorach.tk |
|
Metalband zoekt met spoed een drummer (m/v) Vereisten: - Doublebass - Gemotiveerd - Enige ervaring We zijn een metalband met een eigen stijl, met invloeden van o.a. Iced Earth, Metallica, Within Temptation, Savatage, Slayer e.a. Zeer gevarieerd dus! Ben jij die drummer die zich aangetrokken voelt tot het spelen in een metalband, schroom dan niet of te mailen!!! Oefenruimte in Nijmegen (zondags van 12-4) en Demo aanwezig!!! Mp3-tjes en website aanwezig op aanvraag! Meer info? Mail patrock99@hotmail.com Niet twijfelen, gewoon doen!!!!! We wachten op je!!! |
|
CARACH ANGREN zoekt nog steeds een BASSIST. Stijl: BLACK METAL CDemo uit/ optredens omg. Noord-Limburg http://www.carach-angren.tk carachangren@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 08-11-2004 17:24] |
|
quote: omgeving??? Bruce Banner |
|
quote: Noord-Limburg |
|
Prey zoekt bassist(e) Prey is een succesvolle gothic / doom formatie uit Groningen. We hebben zojuist onze 2e release “Heartfelt” uitgebracht, welke zeer goed ontvangen wordt. Wij zijn op zoek naar een eigenzinnige bassist, die zijn / haar inspiratie onder andere uit new wave, alternatieve muziek en metal opdoet. Waar wij onze inspiratie weghalen? (o.a. The Cure, The Sisters Of Mercy, Anathema, Borknagar, Opeth, A Perfect Circle, Psychotic Waltz, Katatonia. My Dying Bride, The Mission, Nightwish, Agalloch, Deine Lakaien, Soilwork, Tool, Empyrium, Elend, The Wounded, In Flames, Yearning, Cradle Of Filth, Arcturus, Oberon, Porcupine Tree, Tenhi) Onze invloeden smelten samen tot de melancholische, sfeervolle bombast dat Prey heet: Heartfelt Music Wat wij verwachten van jou: Originaliteit, Creativiteit, Techniek, Emotie (muzikaal), Dynamiek, Humor, een “goede” uitstraling. (sommige eigenschappen zijn inderdaad zeer subjectief. Twijfel niet) Tevens is het een pre als je live backing vocals kunt verzorgen. Voor meer informatie: www.prey-band.com info@prey-band.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |