|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
He, wat? |
|
Syndroom of a down he |
|
Ach ja Girafique staat nu in de POPfinale te oogsten. Dus gepast op Occultfest?? Denk het niet.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ze spelen toch ook popmuziek met blauwe ( ) invloeden [Dit bericht is gewijzigd door lord ruftlucht op 27-05-2005 23:52] Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote:jaaaaa, blauw hep ik ook wel last van op dit moment (let op mijn spelling) You can either agree with me, or be wrong. |
|
mu reet t. nee, mu blote reet!!!!!!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Muzikaal gezien zeg ik ja, een goede band.. Podiumpresentatie gezien, zeg ik nee! Pas zodra het lijkt alsof de band plezier heeft in optreden met mekaar, dan herzie ik misschien mijn mening. |
|
Nou Jeroen en Tony, dat wordt brakjes plaatjes draaien vanmiddag Succes man! |
|
gezien mijn chronische geldgebrek, ben ik gek op goedkope feestjes. Bovendien toer ik graag door nederland met mijn groene twoseatertje. Helaas is de rest hier niet van zins om naar Hoogeveen af te reizen, zodat ik dat alleen zal moeten doen. Dat gaat enige problemen met tentje opzetten geven vanwege mijn reuma, maar dat gaat ook wel weer lukken, dus ik ga een vrij weekeinde aanvragen en ik kom gewoon. Rock moet Rollen |
|
Kijk! Da's mooi, rock&roll |
|
We zijn gewoon verder gegaan waar we waren gebleven. Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Enne daar mag je wel stagediven enzo, vorig jaar nog gedaan met BringerOfLight en Krista SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Dat is vét gevaarlijk joh! |
|
quote: ben ook levensmoe SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Ik weet nog niet of ik ga, kvind et nogal een baggerline-up...maarja, zonde van je geld kan et nie weze... |
|
quote: |
|
Enraged en Love Bite zijn de laatste toevoegingen. |
|
Zoowww... pfffew... en de poster is nu ook af! Net richting drukker verstuurd, my job is done |
|
quote: Hee supertof van je dat je alsnog je inzet voor Occultfest! |
|
quote: Lovebite I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ach ja, ik ben de beroerdste niet... maar ik vind het wel jammer dat we er zelf niet staan. |
|
Ik kom zekerss.. Holy Moses te gek.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:O, ja joh. dat had ze mij helemaal niet verteld!!!!!!!!!!!!!!1 Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Wat voor soort metal is dat? klinkt dat ongeveer als HIM? SMILE YOU FUCKERS!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |