|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat waren behoorlijk wat mensen al van plan, gaan jullie vrijdag of zaterdag aan de bbq? |
|
Oh ja. Jullie (Grey und toi toch?) nemen een eigen BBQ mee he? En frikandellen enzo. Lots und ich gaan voor de vegaschnitzels! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: nee wij halen dnek ik weer chinees. En alles dat over is ruilen we wel weer voor bier, net als vorig jaar |
|
quote: Ja, dat wordt smullen! |
|
Beide dagen!!!!!!!!! |
|
quote: Ja, dat zeker natuurlijk. Nog even zo'n ding op de kop tikken, maar dat komt wel goed. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ah, ik geloof dat wij alleen op vrijdag zullen bbq'en, maar bbq'en met meer mensen betekend natuurlijk meer vreugd, dus ik vind het een tof plan! quote: Dat moet ik ook nog doen hoor, maar die dingen kosten toch geen kont. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-07-2005 18:58] |
|
Ik ga! Niet |
|
quote:Wrm niet? Ik ga ook; Iets met bier drinken enzo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nouja, misschien als ik geld heb. Terrorland heeft prioriteit (is ook rond die tijd) [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-07-2005 19:12] |
|
Desaster, Pulverizer en Izegrim zijn wel aardig. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 22-07-2005 19:12] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tja, stront gooien naar Slechtvalk is ook vermakelijk natuurlijk. |
|
Waarom moet je nou weer met modder gaan gooien naar zoon band die zijn best staat te doen. Wij gooien jou toch ook niet op het podium, erg zielig allemaal!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Ja, das net zo verboden als stagediven in Popfront "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
dank voor de steun aod Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
De nieuwe website van Occultfest is deels online, men kan vanaf nu reserveren. Hierbij alvast de details rondom reserveringen, deze wordt zo spoedig mogelijk aan de website toegevoegd. http://www.occultfest.nl -verdere verhaal te moeilijk voor sommigen- [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2005 21:02] |
|
foutje hahaha 2 keer [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2005 20:45] |
|
2e keer: Wat een lang en gecompliceerd verhaal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ghehe ik heb het niet bedacht |
|
Dat moest er nog een bijkomen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ghehehe.. Maar goed, reserveren voor Occultfest werkt dus. Hophop, allemaal kaartjes reserveren |
|
Beetje jammer dat je niet kunt wijzigen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Aaarghhhhh!!!! |
|
quote: Polsbandjes halen op zondag? Of ben ik nu dom? Maare; Gereserveerd ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |