![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat waren behoorlijk wat mensen al van plan, gaan jullie vrijdag of zaterdag aan de bbq? ![]() ![]() |
|
Oh ja. Jullie (Grey und toi toch?) nemen een eigen BBQ mee he? En frikandellen enzo. Lots und ich gaan voor de vegaschnitzels! Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: nee wij halen dnek ik weer chinees. En alles dat over is ruilen we wel weer voor bier, net als vorig jaar ![]() ![]() |
|
quote: Ja, dat wordt smullen! ![]() ![]() |
|
Beide dagen!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Ja, dat zeker natuurlijk. Nog even zo'n ding op de kop tikken, maar dat komt wel goed. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Ah, ik geloof dat wij alleen op vrijdag zullen bbq'en, maar bbq'en met meer mensen betekend natuurlijk meer vreugd, dus ik vind het een tof plan! ![]() quote: Dat moet ik ook nog doen hoor, maar die dingen kosten toch geen kont. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-07-2005 18:58] ![]() |
|
Ik ga! Niet ![]() ![]() |
|
quote:Wrm niet? Ik ga ook; Iets met bier drinken enzo. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Nouja, misschien als ik geld heb. Terrorland heeft prioriteit (is ook rond die tijd) [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-07-2005 19:12] ![]() |
|
Desaster, Pulverizer en Izegrim zijn wel aardig. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 22-07-2005 19:12] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Tja, stront gooien naar Slechtvalk is ook vermakelijk natuurlijk. ![]() |
|
Waarom moet je nou weer met modder gaan gooien naar zoon band die zijn best staat te doen. Wij gooien jou toch ook niet op het podium, erg zielig allemaal!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
quote: Ja, das net zo verboden als stagediven in Popfront ![]() ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
dank voor de steun aod ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
De nieuwe website van Occultfest is deels online, men kan vanaf nu reserveren. Hierbij alvast de details rondom reserveringen, deze wordt zo spoedig mogelijk aan de website toegevoegd. http://www.occultfest.nl -verdere verhaal te moeilijk voor sommigen- ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2005 21:02] ![]() |
|
foutje hahaha 2 keer [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-07-2005 20:45] ![]() |
|
2e keer: Wat een lang en gecompliceerd verhaal. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ghehe ik heb het niet bedacht ![]() ![]() |
|
Dat moest er nog een bijkomen! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ghehehe.. Maar goed, reserveren voor Occultfest werkt dus. Hophop, allemaal kaartjes reserveren ![]() ![]() |
|
Beetje jammer dat je niet kunt wijzigen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Aaarghhhhh!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Polsbandjes halen op zondag? ![]() ![]() Maare; Gereserveerd ja. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |