|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe dat zowiezo Je moeder. |
|
Winschoten. Hehehe. Marley's ouders gaan nu heel mss rijden. Would be cool. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
je moest toch ook 18 zijn voor occultfest? Je moeder. |
|
Nee. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
lucky you Je moeder. |
|
@ CoD, ik heb nog wel plek in den wagen, maar ik ga op zaterdag... [Dit bericht is gewijzigd door grimbert op 01-09-2005 21:41] De heerschappij, dat ben jij! |
|
Opzich. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
nou ja ik ga filmpje kijken ik zie jullie allemaal wel op OF. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dat zou idd mooi zijn Hatsjikidee! |
|
CurseofDeath Schaep Carnagath Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God Ralph, zeer zek0r Nix Rapture Buried_Alive ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma H-K Karnivoor Grimbert Regeer Aphrodite San Miguel Cadaveria valorian sassette Pil Hades Spetvlek Rona morbidaeth nimmer nuchter http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En wie gaat er vandaag allemaal al heen? 'k Zit zelf (nog steeds) te twijfelen vrijdag of zaterdag (tja, Weegschaal hè ) Hatsjikidee! |
|
Ik ga vandaag, ben er vrij vroeg omdat we daar nog naar de supermarkt moeten, ik ben rond half 5 op het terein |
|
Ik denk dat ik er niet meer heen ga, ik heb net 10 dagen intro van de Universiteit Twente achter de rug en ben erg moe. Volgende keer beter. |
|
quote: Vandaag! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zaterdag SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Yes! Toch nog iets geregeld met vervoer en ik kom dus toch. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Tja voor nog steeds de mensen vanuit Grunn, of in ieder geval het noorden die wel met de trein terug willen. Zondag duurt dat spoorgedoe nog tot ongeveer 15.00 zag ik ergens staan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hoor net dat me meerijder neit mee kan hmm moet ik alleen heen....nou ja ben toch een einzelganger dus maakt me niet uit. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik kom ook alleen aanrijden , waarschijnlijk toch vandaag na de files (en als het niet regent). Wordt er nog geBBQed btw? Hatsjikidee! |
|
En het is alweer bijna zover! Wie gaan er vanavond allemaal al heen?? Mij kun je wel ergens zien rondlopen in mijn vrijwilligersshirt..... |
|
Wie neemt er fotosch? |
|
quote: Vandaag natuurlijk. (Het is voor mij gelukkig maar 3,5 a 4 uur reizen...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |