|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach nee man. Gewoon reserveren, en als je niet kan, dan kan je niet... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zoveel negatiefs.. Toch wedden dat je komt, en 't naar je zin gaat hebben. Al zul je dat nooit toegeven... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Vorig jaar was het de dagen voor occultfest ook heel erg regenachtig en bleek het op de dag zelf juist prima weer te zijn (hooguit wat te warm). Ik ben wel benieuwd of onze tent nog waterdicht is nadat deze bewerkt is met enkele spuitbussen verf. |
|
quote:Kom je toch niet ... zover ik gezien heb is aanwezigehied geen verplichting. Ik vind de bands zo weinig boeiend dat ik er zelfs gratis niet heen ga ... |
|
quote: Dat dacht ik ook nog, vanmiddag. Gewoon een kwestie van afwachten. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Jij leeft ook wel in een apart wereldje zeg Maarre zie je daar wel, gezellieeeg! Oh, en als het heeeel hard gaat regenen en iedereen gezamenlijk in een tent gaan zuipen.. dan mag jij je stoeltje er vlakbij zetten, buiten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-08-2005 17:19] |
|
Auto geregeld Als er nog mensen vanuit Utrecht willen meerijden... (even ervan uitgaande dat deze auto volgende week nog rijdt ) Hatsjikidee! |
|
ga er, zoals ieder jaar, ook weer heen! Gezellig feestje altijd, alleen niet pitten dit jaar. Tenzij iemand zich aanbiedt om op mn hond te passen http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
CurseofDeath Schaep Carnagath Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God Ralph, waarschijnlijk. Nix Rapture Buried_Alive ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma H-K Karnivoor Grimbert Regeer Aphrodite San Miguel Cadaveria valorian sassette Pil Hades I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gezellieeeeee |
|
quote: Dat komt zeker goed. Dronken zm-mensjes fotograferen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Muhahahahaaaaaa Als je mij er maar buiten laat, van de foto's dan want dronken ga ik niet zijn. Ohja reminds me, moet mn mega luchtbed nog eff oppompen om te kijken of die niet lek is. |
|
quote: Ik dacht dat het onze missie was. En precies, wij zullen wel nuchter zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klopt, wij gaan samen nuchter zijn. OMG, nuchter ben ik overigens net zo debiel hoor. Hoe vaak ik wel niet te horen krijg, oh teveel gezopen.. ja 5 cola en een bitterlemon. Maarre yeah, gaat leuk worden.. heb dr zin in!!! |
|
CurseofDeath Schaep Carnagath Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God Ralph, waarschijnlijk. Nix Rapture Buried_Alive ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma H-K Karnivoor Grimbert Regeer Aphrodite San Miguel Cadaveria valorian sassette Pil Hades SPLETVLEK |
|
quote: Mooi, kom ik ook niet op de foto. Ik ga niet dronken worden. We komen pas heel heel laat. Ergens in de avond ofzo. En dan is het vast ook snel dronken, dus kom ik helemaal niet meer op de foto On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
't lijkt er op dat het zaterdag mooi weer gaat worden. |
|
quote: En wat heb je nu gedronken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zow.. er gaan nogal wat mensen van hier heen http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote: Gezellig he! Zie je dan wel. (Marianne ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: komp goeh tenminste als ik niet weer zo dronken ben als vorig jaar http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
gratis drank voor de bands! (alsjeblieft ) |
|
quote: Ja ja jullie krijgen wel bier hoor! als je maar niet zat op het podium staat vinden wij alles best! see you at occultfest! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |