|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Domme organisatie dan, mayo zeg er eens wat van! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: CARNAAAAAAAAAL MOET SPEEEEEEUL'N! Vangt dat? |
|
quote: Biertje? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Okee! |
|
quote: Ach, we zouden vorig jaar ook kunnen spelen en toen ineens weer niet. We willen er niet eens staan! Vorig jaar en masse (behalve die vervelende drummer) occultfest geboycot Maarja ... ik loop wel weer in hun shirt aangezien ik er 2 jaar geleden met Morte aeterna stond Ach ja ... boeiuh! |
|
quote: Geboycot.. uhu bandlid verjaardag. Maarre, jullie willen er niet eens staan? Okee. @Carnals: Als jullie niet spelen, weten jullie wie je moet hebben *wijst naar gitaristje met metaal in z'n smoel* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-04-2005 18:39] |
|
quote: Nee, waarom zou je als beginnend bandje op een openluchtfestival willen staan... Life doesn't get much better than this! |
|
Gutteguttegut. Jullie zijn wel redelijk op de pik getrapt heh hehe. Wat sneu. http://www.geocities.com/ihateoccultfest/ Sommige mensen hebben teveel tijd. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Het mooiste is, dat je de organisatie van occultfest nergens ziet 'happen' op die beschuldigingen. Terwijl de rest hun uiterste best doen om het festivalletje de grond in te trappen. Sneu is een goede omschrijving, of nee.. in en in triest past beter. Oh en vooral ook echt professioneel, lijkt me best overduidelijk van wie dit prutswerkje komt. Zelfs mijn clienten reageren volwassener dan dit en die functioneren op baby/peuter leeftijd. En nee lieverds, ik ben geen organisatie voor men het daar op gaat gooien. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-04-2005 21:19] |
|
quote: Lol! De rest van de band is t er ook mee eens hoor, dus dikke vette |
|
quote: |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
LB allemaal....word hoog tijd dat de bands eens bekend worden gemaakt.is er wat om naar uit te kijken |
|
Erg gezellig feestje gehad vorig jaar! Wij komen de vrijdag weer, t/m zondag, heb er weer zin in Soort van afterparty van het festivalseizoen |
|
quote: Volgens mij jullie drummer niet, want die heeft jullie opgegeven voor dit jaar SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Wat is dat toch met Carnal Leftovers & Occultfest. Wat heb ik gemist? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
dat weet bijna niemand Ik ben iig weer present dit jaar, mocht dat een schrale troost bieden... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: |
|
quote:Jetzt wieder auf kampung ja! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Camping, ja. Dit keer maar -wel- haringen meenemen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
whaha, dat had ik op Waldrock afgelopen jaar respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Wat dacht je van Xenomorph, Ordo Draconis, Pyamia, vette en haalbare bands! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja nu heb je er vast genoeg, want je hebt die van mij nog |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |