|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Niemand? Nou, dan ga ik wel alleen. Helemaal alleen. Met niemand anders. Misschien willen mijn onzichtbare vriendjes wel met me mee. Als ze weer terugkomen ... Hatsjikidee! |
|
quote: Happeuh! |
|
quote: Bloody hell, dat is een flinke prijsverhoging! |
|
quote: Kunnen die onzichtbare vriendjes ook in mijn auto rijden als BOB? |
|
*heeft er zin in* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wanneer gaan je/ jullie heen? Vrijdag of zaterdag? Hatsjikidee! |
|
quote: Wil ik wel, maar heb je er bezwaar tegen als ik officeel volgens de wet geen rijbewijs heb? Ach detail maar toch.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Yooo bedankt hee, water over mn beeldscherm.. Yeah 1 biertje voor 10 euro vanaf 15 uur |
|
Dat zal ze leren Mayo! Hatsjikidee! |
|
quote:Lang leve mijn kofferbak(je) dat vol met bier zit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wij gaan zaterdag pas, en ivm andere bezigheden smiddags ook pas erg laat.. maar misschien dat er iemand mee terug kan rijden? Zo als het er nu uitziet zitten er voor de terugweg namelijk vijf mensen in mijn Ford Fiesta gepland (mutilator, zillah, rajackar, cadaveria en ik), niet ideaal voor een oud auto'tje waarvan al vervanging van de remmen werd aangeraden in november 2004.. .. |
|
quote: |
|
quote: Past mijn bier er dan nog wel bij in? Je reservering ligt hier al klaar trouwens! |
|
quote: Ik kan me voorstellen dat raj misschien eerder heen wil? Idee? of hebben we nog een circuskaart Eventueel terugweg maakt het mij niet uit, hoe we terugrijden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ben je weer moe zillah .. ik noem toch duidelijk alleen de terugweg in mijn post .. waarschijnlijk gaat rajackar met openbaar vervoer heen om terug mee te kunnen rijden... |
|
quote: Ik kan wel iemand mee terug nemen, hangt ervan af of hij/zij in de buurt van Utrecht woont (of ergens tussen Utrecht en Hoogeveen) edit: ik twijfel nog of ik vrijdag of zaterdag ga. Hangt een beetje van het weer af... Als vrijdag dan eind van de middag en als het zaterdag wordt ga ik rond 11.30 uur heen. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 30-08-2005 22:55] Hatsjikidee! |
|
quote: Op zondag of zaterdagavond laat? |
|
On topic en stoppen met slowchatten graag |
|
quote: Raj niet kamperen, geen hunter op de camping? |
|
quote: neem nog een biertje |
|
quote: Nee gewoon per ongeluk overgeslagen. Vergeef me On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zondag. Hatsjikidee! |
|
quote: Geen idee, geloof het niet.. september = koud .. maar wellicht dat enige alcoholconsumpties al voor het vallen van de nacht tot hunters zullen leiden. |
|
quote: Consider it done. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |