|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Stil maar weer enzo! Ik moest ze scoren voor een 'dinnetje. Die was ze vergeten en durfde niet om haringen te bedelen. En ik wilde ook wel graag -in- een tent slapen die nacht, in plaatst van -onder-. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Haha gelijk heb je, ik had er toch veel te veel |
|
quote: Ordo Draconis Maar helaas, geen opgave |
|
quote: jammer, pyaemia = een strakke band live. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ik dacht dat we wel een plaatsje verdiend hadden , na 2 jaar achtereenvolgens niet gespeeld te hebben. Dus ik dacht ik geef ons op maar ja dan gaan die metal(kixx)bitches weer zaniken en piepen en dan gaat alles van kwaad naar erger en hebben wij dankzij metalenb(l)ekkie waarschijnlijk onze eigen glazen ingegooid. Ik stond hierbuiten. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wat zijn er toch veel optredens met slaapklerderdracht in de buurt... Pantoffels... Pyaemia... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Vergeet Jungle Rot niet www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: sinds wanneer is Jungle Rot slaapkleding?? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Ik vind het iig lief van je. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Wie is de persoon achter deze nick? TTTV en CL zijn beiden van hier uit de buurt respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: ooit van de drummer van CL gehoord? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: |
|
quote: Er is maar 1 lid die in beide bandjes speelt.. tadadadaaaamn de man met de baard |
|
Niet bitchen, gewoon knuffelen en bier drinken. |
|
quote: Kleine, zij het niet onbelangrijke, rectificatie ... Is ons ter ore gekomen dat een aantal mensen het flink voor occultfest verzieken. Nu is dat algemeen bekend, maar voor ons niet! Wij namen inderdaad aan dat de echte organisatie de uitsprake betreffende Carnal Leftovers had gezegd. Dit blijkt dus niet waar te zijn en hierbij nemen wij in ieder geval het eerder gezegde over wel of niet spelen op Occultfest terug. Wilfred, namens Carnal Leftovers |
|
Wat is dat eigenlijk, -waarom- willen mensen t voor Occultfest verzieken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ex-vrijwilligers die het niet eens waren met de eigenlijke organisatie lopen op verschillende plaatsen occultfest af te zeiken of erger! Persoonlijk vind ik dit echt een erg sneue actie ... gebruik die energie liever voor iets constructiefs! Bijvoorbeeld de ideeen die deze vrijwilligers hadden voor het festival te gebruiken om zelf iets op poten te zetten ... maar zo effectief of slim zijn ze blijkbaar dus niet! |
|
Pffff, zeikerd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Pas op hoor! Anders parkeer ik mn glimmende rechter asics schoentje tegen je achterste!! |
|
quote: Dan steel ik die metaalklompen van je ga daarmee tekeer tegen jouw mooie Asics "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hebben deze mensen niet het Metalfront Hoogeveen opgericht???? Of zijn dat weer anderen??? |
|
quote: Geen idee wie het zijn! Interesseert me eigenlijk ook niet zo heel veel |
|
quote: Dat klopt |
|
quote: Nee. Edit: Ook leuk dat occultfest topic daar, gaaf front is het toch http://www.metalfront.nl/forum/index.php?showtopic=11&st=0 Eigenlijk wil ik ook een front, Metal Front Zwolle.. ik zoek nog leden! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-04-2005 22:55] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |