![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is net rtl boulevard, maar dan anders. ![]() |
|
Nee, ik moet van mijn date. Anders slaat ze me. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
O? Wat een kreng dan ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Nah, zo groot is die nu ook weer niet ![]() ![]() |
|
quote:Cool! ![]() ![]() |
|
Hey FRNK, dan gaan we bier drinken. ![]() |
|
GODVER! Wat heb ik er zin in! Is de 2e keer dat ik daar op de planken sta, haha! Jammer dat we niet hoger in de programmering staan, maar goed ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Carnal wilde toch altijd zo graag als eerste spelen?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Dat was zo ja ... konden we daarna ten minste zuipen ![]() Maar we hadden met occultfest toch wel wat hoger willen staan. Ach ... we staan er ten minste! Toch ook tof! Als we maar kunnen spelen! ![]() |
|
quote: Goede instelling, Wilfred! ![]() ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Niet alleen de mijne ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jij bent er ook weer eens? Ja, ik ben idd ook overal aanwezig. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Mooi! Kan je foto's van ons maken! HAHA! ![]() ![]() |
|
quote: En knuffelen? EDIT IK BEN SCHAAP [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 19-08-2005 1:46] Suck my piss ![]() |
|
en je had post 666 ![]() Je moeder. ![]() |
|
Zo ben ik dan ook wel weer, op dat soort momenten! ![]() ![]() |
|
quote:Ow Marcel! Haha jij hier ook al? ![]() ![]() En Schaep : uhm KNUFFELEN? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-08-2005 8:44] ![]() |
|
quote: Hee, wilfred. alles wel ok? je ziet er wat slecht uit op foto ![]() had idd wel gedacht dat carnal wat later zou spelen. maar ach: ![]() ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
Grmmbl.....reserveren wil niet lukken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ehj, ga niet weer voor de hele band spreken, je weet hoe dat de vorige keer afliep. ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Ik heb nog geen bevestiging. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: en hoelang is het al geleden dat je hebt gereseveerd? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Vorige week ergens. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |