|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WOEI!! paas mij zn mail ff anders!! Suck my piss |
|
Dat deed ik toch! Edit: Voor vervoer op Occultfest, om maar even on topic te blijven. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-08-2005 12:56] |
|
quote: Wat zijn we aardig vandaag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Present. Ben benieuwd hoe Pulverizer dit keer iedereen van het podium veegt. |
|
quote: Met een bezem... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Morgen boodschapjes doen en dan zijn we rond 19.00 op den camping aanwezig, vrijdag. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Zolang ik geen smeekmeel van je krijg sterf je maar lekker af in de bus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmmm ja of je komt met de bus naar roden toe Skully en pik je daar zo op even langs smilde nog 1 oppikken en woei naar hgv. De terug weg even langs smilde 1 er uit gooien dan woei pleur ik je op station grunn eruit of als je helemaal wasted bent op de stoep voor je deur dan rij ik zo de A7 op weer terug naar roden. Ik zeg maar wat hoor... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
'Skully' is wel erg geliefd bij jullie of niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zeker...hoe meer hoe leuker toch. En daarbij is hij niet preuts dus dat is ook een leuke bijkomstigheid. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Stimmt, hij gaat me pijpen dus rijdt ie met mij mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jij hebt weer alle geluk.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ga denk ik toch niet. De mensen waarmee ik zou gaan gaan al op vrijdag en daar heb ik absoluut geen zin in en ik heb ook geen zin in alleen reizen dus laat ik het maar. Moet je je reservatie afzeggen of gewoon niet op komen dagen? |
|
quote:Als je m dronken voert mag je m vast nog wel even lenen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kijk dat is dan weer schappelijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zal de organisatie blij mee zijn. Je moet daar je shit kopen man. |
|
wat is dat nou weer voor een bout-opmerking? ze moet helemaal niets! als jij je zooi goedkoop kan regelen doe je dat toch ook? Bruce Banner |
|
Er staat gewoon in de regels dat je op het campingterrein eigen consumpties mee mag nemen |
|
Zijn reserveringen eigenlijk overdraagbaar? Ik bedoel, als een vriend reserveert en niet meer gaat, en er een andere gast meegaat zal niemand het weten natuurlijk. Maar nu gaat een vriend niet meer, en wilt een vriendin mee... |
|
quote: volgens mij kan dat wel, je moet het bevestigings mailje meenemen staat verder niet op naam dacht ik. |
|
Nou ik ben er ook bij. Hoogeveen is vanuit Roden best wel te doen. |
|
quote: Precies ik moet uit nietap komen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Post eens een foto in t fototopic? Dan ga ik je op OF aanspreken. Volgens mij ben je een erg interessante gesprekspartner. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |