![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Huh? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() Maar je kunt het wel naderhand aanpassen als je dat wilt? Of krijg je dan een boete ofzo. Dat verhaal is zo eng! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() Verhaal zit niet echt logisch inelkaar voor 't begrijpen van... ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ghehehe komt wel goed ennem dr is ook nog geen opmerkingen veld bij reserverings formulier zie ik net hehe. Wordt allemaal aangepast ![]() ![]() |
|
Gebeurt dat nog voor of na het festival? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Volgend jaar, uiteraard ![]() ![]() |
|
*hihi* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Zo. Ook ff gereserveerd (vroeg me alleen af of ik dat al niet gedaan had...) voor 2 pers. + shirtjes + camping. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Aha, dat kan dus al. Mooi. reserveerdereserveer ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
huh reserveren? nouja binnenkort maar doen dan Je moeder. ![]() |
|
quote:Oeh oeh.. reserveersels.. ik ga je ff optelefoneren nu. [edit]Stomme voicemail ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-07-2005 14:22] ![]() |
|
quote: Veel succes, ben niet thuis ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote:Donders jij ging ook ja. Zal ik proberen in plekje in de auto voor je te regelen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik ga met robin alst goed is, ofja iig bij hem in de tent dus ga ervan uit dat we dan samen ook erheen gaan hehe vast niet 2 plekken vrij in de auto? Je moeder. ![]() |
|
quote:Ja dat idd. ![]() Mooi man, MOBIELE telefoons ![]() ![]() ![]() |
|
Oh ja, reserveren...dat is wel een goed idee idd ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zijn er nog mensen die vanaf Rotterdam hierheen gaan? Ik ga denk ik ook en alleen is maar zo alleen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Had me voorgenomen dit jaar es te gaan, maar is een dag nadat ik van vakantie terug ben, dus waarschijnlijk zit ik dan zonder $$$$$$$$$ spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Leef je zo dicht op de nul-grens dat je de kosten van Occultfest (0,00 euro bij reservering) niet kan opbrengen ? ![]() |
|
quote: Ha, das waar, het is gratis ![]() Maar dan nog, je weet hoe het gaat, wat biertjes, paar cd'tjes enzovoorts. En dat net na vakantie is net effe teveel van het goeie. Volgend jaar beter. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: 5 euro camping. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Klopt. Maar dat is vrijwillig, het is niet alsof je gedwongen wordt op de camping te gaan staan ![]() ![]() |
|
quote:Echt wel! Ik kreeg een dreigbrief! Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |