|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Huh? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Maar je kunt het wel naderhand aanpassen als je dat wilt? Of krijg je dan een boete ofzo. Dat verhaal is zo eng! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Verhaal zit niet echt logisch inelkaar voor 't begrijpen van... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ghehehe komt wel goed ennem dr is ook nog geen opmerkingen veld bij reserverings formulier zie ik net hehe. Wordt allemaal aangepast |
|
Gebeurt dat nog voor of na het festival? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Volgend jaar, uiteraard |
|
*hihi* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zo. Ook ff gereserveerd (vroeg me alleen af of ik dat al niet gedaan had...) voor 2 pers. + shirtjes + camping. |
|
quote: Aha, dat kan dus al. Mooi. reserveerdereserveer You can either agree with me, or be wrong. |
|
huh reserveren? nouja binnenkort maar doen dan Je moeder. |
|
quote:Oeh oeh.. reserveersels.. ik ga je ff optelefoneren nu. [edit]Stomme voicemail [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-07-2005 14:22] |
|
quote: Veel succes, ben niet thuis over half uurtje wel, iets bijzonders?? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Donders jij ging ook ja. Zal ik proberen in plekje in de auto voor je te regelen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik ga met robin alst goed is, ofja iig bij hem in de tent dus ga ervan uit dat we dan samen ook erheen gaan hehe vast niet 2 plekken vrij in de auto? Je moeder. |
|
quote:Ja dat idd. Mooi man, MOBIELE telefoons |
|
Oh ja, reserveren...dat is wel een goed idee idd Hatsjikidee! |
|
+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zijn er nog mensen die vanaf Rotterdam hierheen gaan? Ik ga denk ik ook en alleen is maar zo alleen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Had me voorgenomen dit jaar es te gaan, maar is een dag nadat ik van vakantie terug ben, dus waarschijnlijk zit ik dan zonder $$$$$$$$$ spelfout weggehaald... |
|
quote: Leef je zo dicht op de nul-grens dat je de kosten van Occultfest (0,00 euro bij reservering) niet kan opbrengen ? |
|
quote: Ha, das waar, het is gratis Maar dan nog, je weet hoe het gaat, wat biertjes, paar cd'tjes enzovoorts. En dat net na vakantie is net effe teveel van het goeie. Volgend jaar beter. spelfout weggehaald... |
|
quote: 5 euro camping. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Klopt. Maar dat is vrijwillig, het is niet alsof je gedwongen wordt op de camping te gaan staan |
|
quote:Echt wel! Ik kreeg een dreigbrief! Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |