|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaaaa meer, meeeeeeeer mensen die mee moeten. |
|
quote: Kom je tentje wel stalken dan (als jouw tent tenminste wel droog is) En.. jawel.. men kan zondag ochtend allemaal ontbijt bij mij komen halen. Is dat nu niet gezellig, Mayo die in de vroege ochtend 'klantvriendelijk' moet doen... In de ochtend.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-08-2005 21:36] |
|
Dan ga ik alvast oefenen op heel ingewikkeld doen. Of doe je ook aan roomservice? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik zet wel graag tenten open in de nacht zodat je de volgende ochtend zwembad aan tent hebt. Ingewikkeld doen? Maak kennis met mijn gevreesde ochtendhumeur, welke zich openbaart bij zeurderige mensen in de ochtend. |
|
quote: Oew, dat wordt nog leuk dan. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ik hoop dat jullie allemaal uitslapen en dat ik al weg ben tegen de tijd dat de eerste mensen de tent uit rotten. |
|
quote: Ik neem een wekker mee! Ik heb er nu al zin in! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: hmmmm zwemtent De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Ik een grote hamer.. ik heb er nu ook al zin in |
|
quote: Alleen als jij je zwemdinges aan trekt |
|
quote: Als we die twee dingen nu eens combineren en jij mij ontbijt op bed komt brengen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jay! Occultfest wordt een heerschend feestje ja! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Nice try.. |
|
Vorig jaar was zo enorm loos en gezellig. Wij komen weer op de vrijdag met een groep, en ik heb er zeker weer zin in! |
|
Tuurlijk, wie komt er niet op vrijdag! De camping mag vast wel wat groter dan vorig jaar. Hutjemutje! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 03-08-2005 14:32] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Dan gaat't niet lukken. Verrassing heh? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb lekker een mama Marley en een mama Jor taxi! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik een Brujeria. Dat wordt vast weer een alcoholische chaos. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Janee, onze taxi rijdt alchol vrij! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:De mijne semi. Iets met volgende ochtend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Owh dit is in Hoogeveen, das ja vlakbie. Daar kan ik nog weleens heen gaan. Nu herinner ik me het weer, heeft hier weleens in de lokale krant gestaan, metal feest in de tuin van iemands oma |
|
Heb gereseveerd...3x SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nou maar het is wel dolle pret daar. Komen, bezemsteel! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja je lacht wel maar je hebt wel wat gemist afgelopen jaren.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |