|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe lang zal het rijden zijn? Ik denk dat Amsterdam 2 a 2.5 uur duurt.... Dus ik gok rond 18.00 uur idd. Ach pffff hebben we het vanaaf over. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Coole camera m'n pa heeft ook een dergelijke camera maar aleen iets kleinere lenz. |
|
quote:precies.. aangezien we toch gemiddeld 1 a 2 of zelfs 3 x verkeerd rijden komt de planning helemaal goed. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
verkeerd rijden zit er dik in hahaha m'n vriendin is vandaag nog in hoogeveen geweest(werk) een bord "occultfest" gezien maar die is inmiddels wegewaait. |
|
quote:nou dan hoop ik er rond 21.00 uur te zijn. mayo hou jij je telefoon aan voor navigatie ondersteuning? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
quote: Hmmm, maar even mappy.com raadplegen dan ... Hatsjikidee! |
|
Ik kom d'r wel kep een vaginatie systeem |
|
Chaos en destructie vanaf negen uur vanavond! |
|
quote: damn... ik ben er morgen pas De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Kan je niet vanavond al die kant op komen? |
|
neen, ik neem miss nog 2 dames mee... en die kunnen niet eerder dan morgen De heerschappij, dat ben jij! |
|
Jammer, maar: Pimp them bitches and smack them ho's! |
|
Maar wordt er ook geBBQed Ach, fuck it, ik neem hem gewoon mee Hatsjikidee! |
|
Ga toch maar niet.. Alle troep van de vakantie nog opruimen enzo... Maarre, veel plezier daarallemaal. spelfout weggehaald... |
|
Succes dr mee en goed weekend iig dan (hier troep ook nog ingepakt; scheelt weer met de tent, kan zo weer mee haha ) 'k Heb alleen nog geen bult bier in huis.. moet ik dat snel halen of weet iemand of de bierverkoop van 0:00 tot 02:00 toereikend is? |
|
quote: Drol die je er bent Naja ik ga zo meteen de deur uit! ---> "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nou, veel plezier dan. Ik vind het wel effe lekker geweest. Beurs is ook erg leeg, dusss.... spelfout weggehaald... |
|
afhaker! (Brujeria speaking) En wij vertrekken zo [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-09-2005 12:58] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
signature |
|
quote: Toch maar nieuwe lens erbij gekocht? Toch handig, wat meer tele in huis hebben. Wel jammer dat je niet bent gegaan voor wat meer lichtsterkte, had je in zalen wat meer aan gehad? Maar voor buiten concerten/festivals zal dit voldoende zijn. En voor lichtsterkte betaal je dan ook flink. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb het erg gezellig gehad vrijdag, maar ik was gisteren echt de hele dag zo ziek als een hond en ik ben maar vrij vroeg toen weer met de trein naar huis gegaan. |
|
het was erg leuk... alleen ik heb geen band gezien De heerschappij, dat ben jij! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |