|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is er nou al iets bekend over bands? Want als ik op bands klik staan daar nog steeds de bands van 2004 |
|
quote:Vorig jaar had ik geen vodka mee hoor. Dat was bessen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
[quote]Op 6 februari 2005 10:18 schreef MindlessMayo het volgende: Voor een Duitse band van vlak over de grens maken wij graag een uitzondering. Tot hoever is vlak over de grens dan? Ik ken nog wel een vette powermetalband uut Duitseland:Exotherm WWW.EXOTHERM.NET [Dit bericht is gewijzigd door MetalFroggy op 27-03-2005 23:12] SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Opgave via website http://www.occultfest.nl ook voor mensen die graag willen vrijwilligeren. Mag overigens wel snel, hebben zich een heeeeleboel bands aangemeldt dit jaar. |
|
quote: Wanneer is de line-up definitief?? *lalala* [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 29-03-2005 13:45] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehehehe, got the hint! Iets met asbakken ehh.. Maarre, geen idee. |
|
quote: Gheghe, ben ook wel benieuwd naar de andere bands, hoor. Daar laat ik mijn aanwezigheid een beetje van af hangen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gaat dat Occultfest nog wel door eigenlijk? In het gastenboek van de site staat dat de organisatie zsm met een persbericht op de site zal verschijnen. ... Althans dat schreef Jacco op 26 januari. Je zou toch verwachten dat er nu wel eens (minimaal) een band bekend zou moeten zijn. Aanmelden werkt ook nog niet, dus dat gaat lekker daar volgens mij. check de website: www.metalwarehouse.nl |
|
Voor zover ik weet gaat het Occultfest gewoon door, maar zijn ze erg druk bezig met het bekijken en benaderen van bands. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Goh. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ach wat sneu, nadat ze de Hoogeveensche bands vorig jaar niet betaald hebben, wil er niemand meer spelen op 't Occultfest? Voor zover je trouwens van Massive Assault mag zeggn dat het een Hoogeveensche band is eigenlijk, want er zit welgeteld slechts 1 in Hoogeveen wonend bandlid in... Die hebben dus ook geen geld gehad. Nee Occultfest beloofd veel, maar beloftes nakomen hebben ze niet beloofd! check de website: www.metalwarehouse.nl |
|
quote: Oh. Het was in ieder geval op. |
|
quote: Ja, het was wel op he? Ik verdacht Grey ervan dattie die fles (halfvol) weggeflikkerd had. Alcohol iesj nit gut for mei eh. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Omdat je nog zo jong bent he! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja precies, niemand wil meer spelen op Occultfest. Geen enkele aanmelding binnen gehad hoorde ik laatst. quote: Alles goed met je/jullie Hoogeveense metalfront? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2005 19:38] |
|
Met het metalfront zitten we goed op lijn. Straks op 2 juli moet het eerste wapenfeit gaan plaats vinden met The Monlith Deathcult, Altar en Plague. Hoe dat gaat verlopen zal belangrijk zijn voor de dingen die we daarna gaan doen. Dus richten we ons voorlopig eerst op 2 juli. Check ons forum op de nieuwe site http://www.metalfront.nl Deze site is nog volledig in aanbouw, maar het forum werkt wel al goed. check de website: www.metalwarehouse.nl |
|
quote: Okee klinkt leuk, iedereen die wat organiseerd helpt mee aan een leuke lijst concerten. Voor elk wat wils.. maar eh verklaar nu eens waarom jullie 'front' het Occultfest zo graag ten onder willen zien gaan? Al die 'wilde' verhalen over geen betalingen, slechte organisatie ken ik nu wel. Ik vraag me af waarom men niet gewoon blij kan zijn met zoveel aanbod in zo'n dorp als Hoogeveen. |
|
Ik vind dat moddergooien tussen twee organisaties beter achter gesloten deuren kan plaatsvinden. Niet via fora van de destbetreffende organisaties, als ik zo eventjes rondneus op die frontsite, dan schieten de woorden afgunst, jalouzie en kinderachtig me vrij snel te binnen. Niet nodig [Dit bericht is gewijzigd door Poggwyd op 13-04-2005 20:18] |
|
quote: Inderdaad, je hebt gelijk. Sorry, was nieuwsgierig hehe. Men schiet er bovendien ook niks mee op, behalve dan dat negatieve publiciteit ook publiciteit is. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2005 20:24] |
|
Wij zijn eruit gestapt omdat het beleid ons niet aan stond,wij gunnen hun het Occultfest,natuurlijk..maar de waarheid mag gezegd worden,we hebben vorig jaar er vreselijk veel werk voor gedaan,en het gevoel dat zoiets niet gewaardeerd wordt door de organisator&broer,en die totaal niet wil luisteren naar een groep mensen die allemaal de neuzen dezelfde kant op hebben staan,en voor de bands/fans het beste willen,de 1ste 2 edities waren een puinhoop,en vorig jaar hadden we een solide organisatie,maar helaas is samenwerking gewoon niet mogelijk. |
|
Maar ik lees dat de Hoogeveense bands niet betaald werden. Is dat nou het punt geweest waarop de zooi is ingestort? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
medebepalend voor ons om er mee te kappen,we zaten niet op 1 lijn qua bandsbenadering etc. |
|
quote: Prima.. Maar is het door zo'n geschil dan nodig om 'leugens' te verspreiden op diverse fora, doelend op het gerucht dat Occultfest niet meer verder zou bestaan? Naar mijn mening niet, een 'waarheid' heeft twee kanten en dient niet via internet te worden 'uitgevochten'. |
|
quote: Jullie wilden grotere bands, of wilde de huidige organisatie dat juist? Dat de locals niets betaald kregen, zie ik niet als een probleem. Zij konden immers een keer het podium delen met grote bands. Nouja, 25euro en een krat bier had er wellicht vanafgekund? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |