![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Daar ben ik inmiddels al imuun voor. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik wilde jullie laten headlinen, maarja de rest koos weer voor Holy Moses.. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mayo?? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Wat werkt niet.. - het formulier krijg je niet te zien - je kunt het niet verzenden - je kunt het wel verzenden maar ontvangt geen bevestiging - ..... - ........ Dus ja.. wat? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-08-2005 20:54] ![]() |
|
Ik vulde dat ding in, verstuurde en had binnen 1 minuut mijn bevestiging. Doen jullie niet gewoon iets fout? Probeer het anders even met een fatsoenlijke browser als Firefox ofzo. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Alles werkt tot ik wil verzenden. Krijg dan deze pagina wordt niet gevonden of iets dergelijks. En dus ook geen bevestiging... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: vreemd, hier werkt het wel. ![]() |
|
Mayo heeft inmiddels wel 80 x gereserveerd ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Dus 1 reservering van mayo naar varanus en klaar ![]() ![]() |
|
Idd, zoveel ruimte heeft ze nou ook weer niet nodig op de camping. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik snap niet wat er dan fout gaat bij jullie. Ik heb vrij snel gereserveerd, en alles ging goed. Had ook direct een bevestigingsmail. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
1 woord: onkunde? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-08-2005 22:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
That will do. ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Lol.. maar nee ;-) ![]() |
|
ah, dicht bij het station. quote: ![]() |
|
Zin in! Zin in! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ![]() |
|
De wie? Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Niet meegekregen van Ossfest dat de crew van Osbourne eieren naar maiden gooide? ![]() |
|
![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nou met de auto wel ja, maar lopend doe je er toch nog wel een tijdje over. Camping is de oplossing ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
[quote]Op 23 augustus 2005 12:32 schreef zillah-morte het volgende: Nou met de auto wel ja, maar lopend doe je er toch nog wel een tijdje over. Camping is de oplossing ![]() Het valt best wel mee een klein kwartiertje lopen. Hardstikke gezellie toch met een groep ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |