|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Voor die 5 euro kun je het hele weekend blijven pitten en krijg je zondag ook ontbijt, lijkt me wel redelijk! Het festival zelf is immers gratis bij aanmelding. see you at occultfest! |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik ben weer van de partij! |
|
quote: Ik neem aan de het miniscule laagje sarcasme wat splinterdun over mijn vorige post uitgesmeerd zat je enigszins ontgaan is? |
|
Een simpele ziel dus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Van mij ja, als je niet op de camping gaat staan loopt het slecht met je af! Maar niet van het bestuur hoor... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wie gaat er vrijdag al? |
|
quote: Hehehe, jeetje. Ik denk dat ik dan maar moet kamperen ja! quote: Ikke! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik ga alleen zaterdag anders loop ik de hele zaterdag als een zombie rond... Maar Holy Moses heb er zin in... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Occultfest, altijd weer leuk! Hopelijk ben ik er weer bij... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ben er sowieso, vrijwilligen! Gezellig iedereen van eten voorzien en verder van alles en nog wat! |
|
quote:H-K en Karnivoor hebben vervoer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En de BBQ gaat mee...tralala *net weer de meeneemBBQ gevonden die gekocht was voor Graspop maar kwijt was geraakt...* Hatsjikidee! |
|
quote: Hou jij er wel effe rekening mee dat ik geen stationwagen heb.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: op graspop werden de BBQ's afgepikt, en pannen koeken bakken op aanmaakblokjes in een groot blik was niet echt geweldig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is niet leuk nee. Maar we gaan er niet vanuit, dat het dan weer 35 graden is en er kans op brandgevaar is. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 30-07-2005 2:38] |
|
quote: Oh ja, hmmm, dan zal ik de fiets, de 25- persoons-partytent met feestverlichting en de BBQ maar thuislaten Lau gaat niet mee trouwens. Hatsjikidee! |
|
quote: Ah, jammer. Maar goed, als hij toch niet meegaat, dan past die BBQ nog wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zo net ook ff gereserveerd. Hoogeveen, here I come. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oeh echt leuk hoewel ZM'ers er komen! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Alhoewel slechts 1 dag na thuiskomst van vakantie denken we dat we toch maar effe moeten gaan. Kan de kleine mooi effe mee. Pa moet toch rijen hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: bedenk me net dat jurjen en ruben vast ook met ons mee gaan hehe grote auto? Je moeder. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |