|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Anyway.. ben weer weg. @Unholy Mary: Bedankt voor het aanbod, waarschijnlijk wordt er geen gebruik van gemaakt aangezien we plannen allen zaterdagnacht terug te rijden. Zillah: tot morgenavond bij marduk (en nee, dit is geen slowchatten, want ik type snel ) |
|
quote: Die citroen-eigenaar wil bier drinken.. of ik moet zijn citroen hijacken maar dan moet 'ie officieel eerst weer toestemming van werkgever enzo etc.. (leuk zo'n leasebak ) |
|
quote: No Problemo! Hatsjikidee! |
|
J idd lui tot morgen EN op occultfest. Unholy mary al heb ik geen idee wie je bent. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik ben morgen ook bij Marduk, gaan we een biertje doen . Ben helaas onherkenbaar vermomd in het zwart enzo. (Als ik M zie zal ik wel even vragen wie je bent...) Hatsjikidee! |
|
quote: Ik heb je wel even gezien op graspop, maar je weet waarschijnlijk al niet meer wie ik ben. |
|
Naar alle waarschijnlijkheid ben ik toch nog gedeeltelijk aanwezig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja doe dat. Leuk Misschien een hint, ik denk dat ik een belphegor girly aandoe, met jezus ondersteboven aan het kruis. En ben blond On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Als ik je zie misschien weer wel. Ik haal namen en gezichten altijd door elkaar Hatsjikidee! |
|
quote:Alleen als het beerbier is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Geen Fink Bräu? |
|
quote:Nou, ok dan... En thx voor het printen, you da man! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dan is het goed, dat scheelt me toch al gauw twee eurocent per liter! Geen dank trouwens! |
|
Voor de treinmensen... Ik hoorde net op het station een omroepbericht. OP zaterdag rijden er tussen Groningen en Hoogeveen geen treinen. (of weinig dat hoorde ik niet zo goed, ik liep al weg) Ze zetten wel bussen in. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Groningen-Zwolle -------------------------------------------------------------------------------- Wanneer: zaterdag 3 september de hele dag; zondag 4 september tot 15.15 uur Oorzaak: onderhoud aan het spoor Gevolgen: er rijden geen treinen: de Intercity Groningen-Amsterdam Centraal/Schiphol/Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal rijdt niet tussen Groningen en Hoogeveen de stoptrein Groningen-Zwolle rijdt niet tussen Groningen en Hoogeveen Alternatief: maak gebruik van de pendeltreinen en de bus: maak tussen Groningen en Beilen gebruik van de pendeltreinen, die twee keer per uur rijden maak tussen Beilen en Hoogeveen gebruik van de bussen Extra reistijd: een half uur tot drie kwartier |
|
Ja hoor, ze wisten dit wel! Nu is 't bijna onmogelijk die goedkope bonnen te kopen! |
|
Ach dat wisten ze gewoon Shannanigan!! |
|
quote: Allemaal met de ootoo komen Maarre nee, is klote inderdaad.. geen treinen.. nouja laat je goed informeren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-08-2005 10:53] |
|
handig, handig,,,,euhmm *denk* Suck my piss |
|
Iedereen die van onder in het land naar Hoogeveen moeten via Zwolle, kunnen er gewoon komen. Alleen de mensen uit groningen, tja lastig.. extra reistijd met de bus en anders dus auto pakken. Nouja veel succes, ik ga eens die kan alvast op. Tot zaterdag, de meeste mensen dan! |
|
*Zwaai* *Zwaai* Oh ja, we gaan wel kamperen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dan weer wel, dan weer niet, dan weer wel.. lastige mensen ook See yaaaaa zaterdag! |
|
Oja trouwens.. als iedereen nu vrijdag alvast komt, geen last met die treinen.. alleen op terug weg |
|
quote: Greycloak vroeg me deze week of ik nog iemand kende die vervoer nodig had. Verder moet je natuurlijk op vrijdag komen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |