|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Tenzij je een heel kleine tent hebben passen er wel twee AngelOfDeaths in hoor |
|
quote: Ghegheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen hoor. |
|
quote: Dat wordt reserveren dan. Beste lijst mensen trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-08-2005 21:52] |
|
CurseofDeath + LOTS Schaep Carnagath (+ vriendin ... als die mee Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God, waarschijnlijk. Ralph, waarschijnlijk. Nix, waarschijnlijk. ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian + nog een lading AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish (vast ook wel) Hoogeveense metalfront mensen 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy, Thyranian Lizard Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma(hopelijk) H-K Karnivoor Grimbert Regeer (al gereserveerd -> kan mooi weer mijn verjaardag vieren daar...) Aphrodite allias Battle Bitch San Miguel Cadaveria valorian Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zeg, ik wil reserveren, maar dat werkt niet op de site, en de mail komt onbestelbaar terug.. Heeft iemand welicht een tip voor mij? Het gaat om festival + voor zekerheid camping (voor die € 5 euro extra ga ik geen risico lopen ivm drank) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Tip: Later nogmaals proberen. Zijn er meer mensen die hier last mee hebben? edit: zojuist zelf een poging gedaan, werkt hier wel naar behoren. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-08-2005 23:53] |
|
Reservering ging bij mij OK trouwens. Gaat wel hard hey, als ik het zo zie "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Goeie zaak toch? Occultfest gaat ieder jaar meer heerschen... De line-up wordt ook ieder jaar beter! |
|
quote: Ik ben juist niet zo ondersteboven van de line-up... ga meer voor de gezelligheid |
|
ik zie wel.... ik heb ouwe een cd belooft( Kaam0s) dus ik moet wel heen Suck my piss |
|
quote: Dat is ook een kwestie van smaak! Gezellig wordt het sowieso. Zeg alleen dat in vergelijking tot de vorige jaren de line-up er op vooruit gaat. |
|
quote: Weet jij waar die uithangt? Want ik krijg nog een cd van hem. |
|
quote: lol nee! Maar ik ga er van uit dat hij present is op 0ccuntfest Suck my piss |
|
Aan die lijst met occultfest-gangers te zien, zou je bijna gaan denken dat het een verkapt ZM fest wordt.... Bruce Banner |
|
quote: Dat is waar ... zeker voor een 'gratis' festival is dit een line-up waar je U tegen zegt |
|
CurseofDeath + LOTS Schaep Carnagath (+ vriendin ... als die mee Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God, waarschijnlijk. Ralph, waarschijnlijk. Nix, waarschijnlijk. ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian + nog een lading AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish (vast ook wel) Hoogeveense metalfront mensen 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy, Thyranian Lizard Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma(hopelijk) H-K Karnivoor Grimbert Regeer (al gereserveerd -> kan mooi weer mijn verjaardag vieren daar...) Aphrodite allias Battle Bitch San Miguel Cadaveria valorian sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
CurseofDeath + LOTS Schaep Carnagath (+ vriendin ... als die mee Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God, waarschijnlijk. Ralph, waarschijnlijk. Nix, waarschijnlijk. ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian + nog een lading AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish (vast ook wel) Hoogeveense metalfront mensen 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy, Thyranian Lizard Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma(hopelijk) H-K Karnivoor Grimbert Regeer (al gereserveerd -> kan mooi weer mijn verjaardag vieren daar...) Aphrodite allias Battle Bitch San Miguel Cadaveria valorian sassette Psychonaut (gaat niet) |
|
Poster van occultfest hangt nu ook in het unrealcafe in Meppel op, kwam hem vandaag tegen toen ik mijn kamer wat opruimde. Heeft er ook iets van een maand gelegen |
|
quote: De reservering werkte bij mij niet toen ik wat in het opmerkingen vakje typte, toen ik dat weghaalde ging alles ok. Maar goed, plaatsen gereserveerd, dus ik zal erbij zijn CurseofDeath + LOTS Schaep Carnagath (+ vriendin ... als die mee Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God, waarschijnlijk. Ralph, waarschijnlijk. Nix, waarschijnlijk. ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian + nog een lading AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish (vast ook wel) Hoogeveense metalfront mensen 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy, Thyranian Lizard Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma(hopelijk) H-K Karnivoor Grimbert Regeer (al gereserveerd -> kan mooi weer mijn verjaardag vieren daar...) Aphrodite allias Battle Bitch San Miguel Cadaveria valorian sassette Psychonaut (gaat niet) Pil For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Het lukt me wel om te reserveren. Maar de reservering bevestigen lukt niet. Dan staat er Login.....moet je wat invullen en User.....moet je ook wat invullen. SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
Haha ja, nieuwe functie zijn ze momenteel mee bezig.. voor de admins. |
|
Stond ikzelf er nog niet eens bij CurseofDeath + LOTS Schaep Carnagath (+ vriendin ... als die mee Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God, waarschijnlijk. Ralph, waarschijnlijk. Nix, waarschijnlijk. ZeroTheHero, waarschijnlijk. The Grim Reaper, waarschijnlijk. Big Fat Bastard, waarschijnlijk. Meridian + nog een lading AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish (vast ook wel) Hoogeveense metalfront mensen 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy, Thyranian Lizard Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma(hopelijk) H-K Karnivoor Grimbert Regeer (al gereserveerd -> kan mooi weer mijn verjaardag vieren daar...) Aphrodite allias Battle Bitch San Miguel Cadaveria valorian sassette Pil Hades |
|
Ja, het is gelukt, die reservering, plus camping (tis nogal niet een eindje rijden vanuit het zuiden)... Nou nog wachten tot het speelschema online komt en een andere verplichting (interview) op die dag afstemmen en dan is de voorpret compleet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |