|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hahaha da's altijd wel mooi ja met een groepje begint op het perron altijd al, Maar ik mot met Apparatuur slepen dus ga met busje van m'n werk, kan gover ook nie zoveel drinken (maar dat is weer gunstig voor de rest van de bezoekers) |
|
Tent meenemen en de dag erna pas weer terug |
|
quote: Welja, blijf je niet slapen? |
|
quote: Nee, wel over gedacht maar spelen de dag er op in de docter en moeten daar ook op tijd zijn maar ik neem de tent wel mee want ik ken me zelf als't gezellig is |
|
quote: |
|
@ MindlessMayo: Kun je je reservering ook nog aanpassen? [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 23-08-2005 14:10] |
|
quote: het makkelijkste gaat dat als je je even met dezelfde naam en email aanmeldt en daarbij in het gedeelte voor opmerkingen plaatst dat je het aangepast hebt en dat de eerdere aanmelding mag komen te vervallen. |
|
quote: Dank! |
|
|
|
Ja, ik ga ook naar Mayofest 2005. |
|
quote: Heh toch, niet mijn fest! Maarre het gaat wel gezellig worden! |
|
quote:Misschien handig om dit even op de site erbij te (laten) zetten, er zullen vast wel wat mensen zijn met vragen over de reserveringen die hier niet zitten |
|
quote: Dan mailen ze dat maar. |
|
Nog 1,5 week Hatsjikidee! |
|
quote: Spannendddd!!!! |
|
hmmm die majo hier is hardnekkiger dan aids in afrika Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Zekers!! Oh trouwens, vanaf zondag kan er niet meer gereserveerd worden. Dus degene die nog willen reserveren, nu doen. Zo, nu is iedereen van alles op de hoogte en zal ik mij eens wat netter gaan gedragen door niet zoveel te spammen in dit topic. Speeeeciaal voor Skinpeeler! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-08-2005 19:29] |
|
Gesus zeg, over spammen gesproken. Het wordt misschien wel gezellig, maar nu moet het gauw droog worden, als het zulk kutweer blijft, weet ik niet of ik wel ga. Vin 10 euries wel erg veel geld voor deze bands. |
|
quote: Misschien als je zou gaan reserveren zou het best eens gratis kunnen zijn... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mwah ik vind 10 pleuro's in principe weinig geld voor 14 bands maar als er niets bij zit wat je leuk vind. maar idd reseveren is gratis gewoon klem zuipen wordt het van zelf leuk .En als ik het goed begrepen heb komt er ook een grote tent voor als het regent. al met al wordt een mooi feest |
|
volgens mij is deze line up toch zo dusdanig gevarieerd dat er voor iedereen wel iets tussen zit je kan er ook gewoon spelen, dan is entree ook gratis en bier (hopelijk) |
|
Oh hippig @ Grote tent. Hoop ook dat het weer lekker wordt, en dat Marley -wel- vrijdag weg mag. Maar dat komt vast wel goed, en ik ga er maar vanuit dat ik vrijdag reeds aanwezig zal zijn. Zin in, zin in, zin in! Woeiiii! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: haha ja mooi man speul'n, denk ook wel dat er voor ieder wat is. |
|
Een tent om te schuilen tegen de regen op een festival, jottum. Reserveren geeft verplichtingen, dus daar doe ik niet aan. Blijft staan dat ik een joetje veel geld vind voor 14 "knullige bandjes". |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |