|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
We moeten allemaal naambordjes gaan dragen, misschien ontstaan er wel koppeltjes |
|
Ik ben die leuke. |
|
Godverdomme, wat ben ik ook een druif.. gisteren gezegd dat ik toch zou komen, maar ik kan helemaal niet! Heb zondagochtend al iets staan wat ik niet wil/kan verplaatsen, en vrijdagavond heb ik ook allang plannen. *mopperdemopper* Nooit meer afspraken maken als je zat bent. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je wilt gewoon niet je kapsel tonen in het openbaar zeg dat dan SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dat doe ik elke dag, dus daar heb ik echt niet zoveel problemen mee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik zal een malienkolder aan doen De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Gaaf ende tof.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: S.U.K.K.E.L. (ik had al zo'n vermoeden...) Maareh, Occultfest is alleen bandjes op zaterdag hoor Hatsjikidee! |
|
ik ben te herkennen aan het uitlachen van mensen met malienkolders. o wacht dat doet het halve festival al Je moeder. |
|
heheheheeh |
|
wel goed hard lachen, ik ben hardhorend De heerschappij, dat ben jij! |
|
Can't wait! Nog een nachtje slapen, en ik heb toch nog wieries. En... Vruchtenwijn. JAWEL!!! Hoop dat t weer mooi blijft, en dan... bandjes kiek'n. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 01-09-2005 21:00] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Veel plezier dan morgenavond op de camping hoop ook voor die campinggasten dat het weer een beetje behaagelijk blijft. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Jij gaat zat0rdag pas...? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Op en neer rijden heb ik echt geen zin in.. kan ik niet drinken en zit ik uren in de auto. Volgend jaar beter. En ja, ik weet 't, stomme actie. Ik geef 't zonder schroom toe. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Yeps SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Aighty. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Vrijdagaaf Rapture, Blondi en ik aanwezig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Weet iemand of die tent om te schuilen er vrijdag eigenlijk ook al is? Zou er zaterdag wel al zijn volgends de website... Hatsjikidee! |
|
heb je geen eigen tent dan? lekker alle tenten knus bij elkaar en schreeuwen maar hehe Je moeder. |
|
Wie zegt dat het gaat regenen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja, dat kan natuurlijk ook. Maar zo'n mega-party-tent geeft wat meer bewegingsruimte en is vast ook beter voor de stembanden . Hatsjikidee! |
|
GVD. Hoor net dat degene waarvan de ouders ons terug zouden rijden geen geld heeft, en niet gereserveerd heeft. Mss geen OF dit jaar... Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |