![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb mijn eerste biertje van vandaag bijna op, smaakt naar meer. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Zo effe bak bami naar binnen werken, maat met de auto ophalen, en dan kan ik ook los ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Zei ik dat? ![]() ![]() ![]() |
|
Dra... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Het bier smaakt me gevaarlijk goed, dat belooft wat. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
HJ, here I come! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Net nog even een krat hj bij de edah meegenomen. Voor de zekerheid, weet je wel. ![]() |
|
Ik ga ook nog even wat meer bier halen. Alcohool for teh sin!1!! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
liters vodka-red bull hier.. genoeg om flink in te drinken ![]() ![]() |
|
Hoe zit t met de supermarkten? Eveneens tot 20:00uur open offe...?! En anders heb ik hier nog wat wijn! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Gister een paar pilletjes op, theetje naar binnen gegoten en met die voka-red bull ga ik nu al weer als een trein, hahaha ![]() ![]() |
|
laatst palm royal gehad, daar wordt je goed dronken van nie eens zoveel gehad maar je wordt er snel koekkoek van. ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha, alcohol kan inderdaad het zaakje nieuw leven inblazen, pillen en/of speed blijven vaak sluimerend in het bloed zitten om in volle hevigheid terug te komen als je er wat alcohol bijmengt of gewoon in een bepaalde stemming komt. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Uh-huh. Ik merk het ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hier was de Lidl om 6 uur dicht, ik weet niet hoe het met Albert Zweyn zit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ik ook niet. Maar heb me aardig gered, haha! Was genoeg wijn in huis, en ben nog champagne wezen drinken bij een vriendin. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
![]() |
|
Aaah, afgelopen weekend echt teveel ranzige shit gedronken omdat er niets meer was, koffie-likeur, wijn die al een half jaar aangebroken was, raar kokos-spul en meer van die gekkigheid, echt niet goed! ![]() Daarna werd ik ook nog aangevallen door een hamster, bloeden als een rund, wat een agressief beest man. ![]() |
|
Runderen zijn gewoon aggressief, doe je niks an helaas. Dat van alles zuipen is herkenbaar hehe. ![]() Poe vanavond ook weer genoeg gehad. Man man. Gister ook. Eergister ook. Eer-eergister viel wel mee. En daarvoor vanaf donderdagavond weer. Jeetje. Morgen weer. Overmorgen. Zondag. Ut houdt niet op. ![]() |
|
Goed zo! ![]() |
|
Hier even wat whiskey erin gegoten om de inspiratie te dempen.. Lag om 01h op bed maar de muziek stopte niet.. Speluh + drank dus. Ik moet er zo weer uit verdomme en ik wil nog wel wat slaap pakken. ![]() |
|
Ah, ik ken het dagen achter elkaar onder invloed gaan slapen en het daarna een keer nuchter proberen wel. ![]() |
|
Zo, na 3 dagen (avonden) geen bier te hebben gedronken ( ![]() Maar eerst m'n blikje fernandes leeg. ![]() ![]() |
|
Heb ik hier al een waarschuwing uitgeschreven voor HJ:GP? Veel te gistig. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |