|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb mijn eerste biertje van vandaag bijna op, smaakt naar meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zo effe bak bami naar binnen werken, maat met de auto ophalen, en dan kan ik ook los spelfout weggehaald... |
|
quote: Zei ik dat? |
|
Dra... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het bier smaakt me gevaarlijk goed, dat belooft wat. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
HJ, here I come! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Net nog even een krat hj bij de edah meegenomen. Voor de zekerheid, weet je wel. |
|
Ik ga ook nog even wat meer bier halen. Alcohool for teh sin!1!! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
liters vodka-red bull hier.. genoeg om flink in te drinken |
|
Hoe zit t met de supermarkten? Eveneens tot 20:00uur open offe...?! En anders heb ik hier nog wat wijn! Disko Disko Partizani |
|
quote: Gister een paar pilletjes op, theetje naar binnen gegoten en met die voka-red bull ga ik nu al weer als een trein, hahaha |
|
laatst palm royal gehad, daar wordt je goed dronken van nie eens zoveel gehad maar je wordt er snel koekkoek van. |
|
quote: Hahaha, alcohol kan inderdaad het zaakje nieuw leven inblazen, pillen en/of speed blijven vaak sluimerend in het bloed zitten om in volle hevigheid terug te komen als je er wat alcohol bijmengt of gewoon in een bepaalde stemming komt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Uh-huh. Ik merk het |
|
quote: Hier was de Lidl om 6 uur dicht, ik weet niet hoe het met Albert Zweyn zit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik ook niet. Maar heb me aardig gered, haha! Was genoeg wijn in huis, en ben nog champagne wezen drinken bij een vriendin. Disko Disko Partizani |
|
|
|
Aaah, afgelopen weekend echt teveel ranzige shit gedronken omdat er niets meer was, koffie-likeur, wijn die al een half jaar aangebroken was, raar kokos-spul en meer van die gekkigheid, echt niet goed! Daarna werd ik ook nog aangevallen door een hamster, bloeden als een rund, wat een agressief beest man. |
|
Runderen zijn gewoon aggressief, doe je niks an helaas. Dat van alles zuipen is herkenbaar hehe. Poe vanavond ook weer genoeg gehad. Man man. Gister ook. Eergister ook. Eer-eergister viel wel mee. En daarvoor vanaf donderdagavond weer. Jeetje. Morgen weer. Overmorgen. Zondag. Ut houdt niet op. |
|
Goed zo! |
|
Hier even wat whiskey erin gegoten om de inspiratie te dempen.. Lag om 01h op bed maar de muziek stopte niet.. Speluh + drank dus. Ik moet er zo weer uit verdomme en ik wil nog wel wat slaap pakken. |
|
Ah, ik ken het dagen achter elkaar onder invloed gaan slapen en het daarna een keer nuchter proberen wel. |
|
Zo, na 3 dagen (avonden) geen bier te hebben gedronken ( ) gaan er vanavond weer eens een paar ingenomen worden. Mag ook wel, want ik heb WEEKEND! Maar eerst m'n blikje fernandes leeg. |
|
Heb ik hier al een waarschuwing uitgeschreven voor HJ:GP? Veel te gistig. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |