|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, dat is in Second life zelf, hehe, ben je daarmee nu online? Dan gooi ik m ff aan. |
|
quote: goddamn, nu wou ik wel een foto hebben met de 2 biertjes met Koen in het midden met een joint |
|
Ja, dat was wel een geniaal avondje ja, hehe |
|
quote: Gooi ik 'em ook even aan. De rockbar dan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja,is goed, alleen denk ik dat je net als mij ff moet updaten, hehe Zal ik je meteen die andere plek ff showen |
|
Moge de drank met U zijn “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
lol, wat doet ie, gaat ie offline |
|
quote: Ik niet maar quote: Dat is wel een donders lekkere whisky! |
|
Coal Ila ftw! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Macallan heerscht. Wel reteduur trouwens. Ik ben bij de destilleerderij geweest. Een heerlijke kleinschalige, familiaire sfeer hing er. Deze zomer ga ik misschien weer naar Schotland. Gaat dat door, dan ga ik zeker weer een aantal destilleerderijen langs!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: 36 cent, dat was het tenminste altijd. En dat is even duur als Schultenbrau van de Aldi. |
|
quote: Duur?? Ik koop de 12 jaar oude hier bij de Dirk voor 32 pleuro als ik het me goed herinner.. Dat vind ik nog een "instapprijs", vergeleken met andere flessen die ik gekocht heb. |
|
quote: Dan was het een tijdje geleden in de aanbieding, ik heb toen een antal trayen gehaald voor onder de 30 cent per blik. Maar ik kijke het morgen voor je na, dan kom ik dr toch weer. |
|
quote: Koop toch normaal bier, echt die paupers die hele dagen hollandia en Schultenbrauer zuipen heb het bier drinken nooit begrepen volgens mij. Against God and Government |
|
Precies, als ik niet genoeg geld zou hebben voor normaal bier, dan koop ik wel een fatsoenlijk merk frisdrank. Niet dat gaye gedoe van ik koop inferieur bier omdat ik geen geld heb voor normaal bier en ik bier moet hebben. |
|
quote: Mee eens. Bier drink je omdat het lekker is. En als het goede bier op is, of het geld, dan maar geen bier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Luister eens even, ik heb geld zat, hoor, ik werk gewoon. Daar gaat het helemaal niet om. Van de duurdere merken vind ik alleen HJ éch lekkerder. Ik vind nu eenmaal halve literblikken erg prettig drinken en probeer daarom allerlei merken uit. Het gaat mij er niet om of het echt goedkoop is. Ik vind het gewoon lekker. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Maar jij hebt dan ook een wansmaak Wim uhuhuh. |
|
And proud of it. Proost! *trekt een blik jager open* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
(Grolsch ) |
|
Kijk, dat is nou ook weer raar. Ik vind grolsch beugels en flesjes heerlijk, maar die halve literblikken vind ik echt een stuk minder, vreemd is dat dan weer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tsja, bij Heineken hetzelfde verhaal. Van de tap kan ik het wel drinken, maar van de blikvorm moet ik, zonder een druppel te hebben gedronken, al kotsen. |
|
Haha, dat was me ook al opgevallen ja. Drink tegenwoordig alleen maar beugels ipv pijpjes, drinkt veel sneller, met pijpjes raak ik vaak in een dip qua snelheid hehe. Trouwens, Grolsch komt in februari met een nieuw trendy groen flesje, ben benieuwd of de smaak ook anders zal zijn. |
|
Ik koop zo goed als nooit flesjes, heel af en toe een kratje hj. En dus grolsch, maar dan ook alleen beugels. Die gewone flesjes zijn zo gauw leeg, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |