IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Drank [deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-05-2008 21:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd, ja, dat die nog niet zijn opgepikt door een site...

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-05-2008 21:45]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-06-2008 13:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren Zubrowka Bison Grass Vodka gehad. Werkelijk ge-ni-aal!


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-07-2008 9:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nog meer mensen die er last van hebben dat ze minder tegen drank kunnen naarmate de jaren verstrijken? Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van een kwade dronk, maar het gebeurt me nu af en toe wel eens. Afgelopen weekend was het ook weer raak. Na niet eens zo heel veel bier was ik totaal van de wereld en verdomd agressief. In vechtpartijen beland geraakt, en eenmaal thuis aan het slaapwandelen geraakt. In m´n onderbroek de straat op geweest hehe. Wonder boven wonder ook de deurbel weer kunnen vinden waarop vrouwlief (erg verbaasd...) heeft open gedaan. En ik sliep nog steeds hehehe. M´n enkel zat onder het bloed en neimand weet waar ik ben geweest. Vanaf nu voor mij geen belachelijke zuippartijen meer, maar genieten van speciaalbiertjes. Mijn zuiptijd zit er wel op geloof ik, het lichaam wil niet meer hehe...


spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 10:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kwade dronk niet maar het valt me wel op dat je je op een gegeven moment nog zo'n flinke kerel kunt voelen maar dat je toch iets minder goed met de 'jonkies' mee kunt komen en langer nodig hebt om te herstellen van een avondje zuipen.

Stukjes van de film ben ik wel vaker kwijt dan vroegâh


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-07-2008 10:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Van die kwade dronk vind ik wat vreemd, had ik voorheen eigenlijk nooit last van.


spelfout weggehaald...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 10:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien had je gewoon een slechte dag.

Maar zonder dollen, ik heb eigenlijk ook nooit een kwade dronk.
Als ik dat zou krijgen zou ik waarschijnlijk ook spontaan overwegen met sterke drank te kappen.

Daar heb ik er in mijn omgeving al een paar van mee gemaakt en dingen zoals vrouw of (in mijn geval) kind slaan staan eigenlijk niet op mijn lijstje van 'things to do in life'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 11:52 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2008 9:58 schreef varanus het volgende:
Nog meer mensen die er last van hebben dat ze minder tegen drank kunnen naarmate de jaren verstrijken? Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van een kwade dronk, maar het gebeurt me nu af en toe wel eens. Afgelopen weekend was het ook weer raak. Na niet eens zo heel veel bier was ik totaal van de wereld en verdomd agressief. In vechtpartijen beland geraakt, en eenmaal thuis aan het slaapwandelen geraakt. In m´n onderbroek de straat op geweest hehe. Wonder boven wonder ook de deurbel weer kunnen vinden waarop vrouwlief (erg verbaasd...) heeft open gedaan. En ik sliep nog steeds hehehe. M´n enkel zat onder het bloed en neimand weet waar ik ben geweest. Vanaf nu voor mij geen belachelijke zuippartijen meer, maar genieten van speciaalbiertjes. Mijn zuiptijd zit er wel op geloof ik, het lichaam wil niet meer hehe...


ik weetd dat het vast allemaal niet even grappig was maar ik moet wel even giechegelen. ik zie mezelf als snachts de deur open doen om naar buiten te kijken alwaar mijn schaars gekleede vriendje staat te slapen.

maar wellicht toch wat minder drinken is een goed idee


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 15-07-2008 11:58 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2008 10:28 schreef XXL het volgende:

Daar heb ik er in mijn omgeving al een paar van mee gemaakt en dingen zoals vrouw of (in mijn geval) kind slaan staan eigenlijk niet op mijn lijstje van 'things to do in life'.


wat denk je dan van het voorbeeld dat je geeft als je vaker dan eens lazerus bent? maar ik neem aan dat je koter niet bij jou is/in de buurt als je het op een zuipen zet


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-07-2008 12:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 10:29 schreef WhiteRider het volgende:
Hehe, ik heb echt al een eeuwigheid niet meer gekotst, dat wil ik graag zo houden. Niets zo kut als je extreem ziek voelen van veelsteveel drank.

Ik afgelopen zaterdag nog in de kroeg, wel sociaal in een beker. Beker netjes onder de tafel verwijderd om vervolgens de zure smaak met een biertje weg te spoelen.
Ik ben erachter gekomen dat sterke drank echt niks voor mij is.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-07-2008 12:03 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ghehe baas!


Against God and Government


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 15-07-2008 12:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Nu snap ik ook waar die kater, schaafwond in mijn gezicht en kapotte blouse vandaan kwamen.
Allang niet meer zo wasted geweest

Verder was het wel weer een briljante avond.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-07-2008 12:09]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-07-2008 12:41 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2008 9:58 schreef varanus het volgende:
Vanaf nu voor mij geen belachelijke zuippartijen meer, maar genieten van speciaalbiertjes. Mijn zuiptijd zit er wel op geloof ik, het lichaam wil niet meer hehe...

+1

Zeker de twee of meer dagen achter elkaar trek ik echt niet meer.


Dear dirty delightful old drunken old days


nomad
Usericon van nomad
Posted 15-07-2008 12:46 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2008 12:41 schreef Schaffelaer het volgende:
+1

Zeker de twee of meer dagen achter elkaar trek ik echt niet meer.


Word inderdaad zwaarder, als ik half van de wereld ben drink ik 2 whiskey cola,ben daarna weer poepnuchter.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 12:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2008 11:58 schreef BitchSlap het volgende:
wat denk je dan van het voorbeeld dat je geeft als je vaker dan eens lazerus bent? maar ik neem aan dat je koter niet bij jou is/in de buurt als je het op een zuipen zet


Ik kan inderdaad 100% oprecht zeggen dat mijn drink gedrag met melissa erbij heel anders is dan wanneer ik alleen ben.

Met haar erbij kan ik op een terrasje bijvoorbeeld zelf ook wel een icethee bestellen ipv een biertje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2008 19:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vanavond maar effe lekker aan de Nobel denk ik. Verkoudheid effe wegjagen.


spelfout weggehaald...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-12-2008 19:16 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Een flesje rode wijn heeft zich verstopt in mijn wijnrek. Ondanks zijn dappere pogingen, maak ik 'm toch soldaat vanavond!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-02-2009 10:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2008 9:58 schreef varanus het volgende:
Vanaf nu voor mij geen belachelijke zuippartijen meer,



Vanaf zaterdagavond 7 uur tot en met zondagochtend half 9 doorzuipen is toch wel vrij belachelijk anders... Maar het was wél gezellig Maar de combinatie bier, beerenburg en rum is geen aanrader ghehe..


spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-02-2009 10:16 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ghehe, ik ben al 4 dagen dronken door die kutcarnaval haha ik begin rond deze tijd met mijn eerste biertje en lig om 2 uur s'nachts in bed


Against God and Government


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-02-2009 11:06 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2009 10:16 schreef Rotzak het volgende:
Ghehe, ik ben al 4 dagen dronken door die kutcarnaval haha ik begin rond deze tijd met mijn eerste biertje en lig om 2 uur s'nachts in bed

Haha, +1.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-07-2009 9:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Gisteren met collega's wat whisky’s geproefd die ik nog niet eerder gehad had. Vooral de Ardbeg Supernova en de Longrow Gaja Barolo (7 y) bevielen me erg goed. Waarschijnlijk geen toeval dat dit allebei jonge, rokerige whisky’s zijn (de Ardbeg is met over de 100 deeltjes per miljoen de whisky met het hoogste turfgehalte voor wie dat wat zegt. Oftewel; ik proef nu de open haard nog). De St. Magdelene van 26 jaar was ook prima te doen, maar die zit dan ook nog ietsje hoger qua prijs.

Op de festivals de komende weekends wordt 't overigens gewoon weer Jack Daniels met Cola. In een heel andere 'league' maar ook lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-07-2009 10:06]


Shii
Usericon van Shii
Posted 22-07-2009 15:52 by Shii Wijzig reactieProfiel van ShiiQuote dit berichthttp://http:/

Alweer een tijd geleden dat ik goed heen ben geweest van de drank(lees: slapend op een bankje midden in de binnenstad van amersfoort, na het misbruiken van een drankspelletje met shotjes vodka ).

De laatste keer was overigens best vreemd. Ik had vrij weinig(lees: een paar biertjes en een shotje sambuca) op , maar knalde met mn middenrif tegen een vriend zn ellenboog aan. Damn ik heb me nog nooit zo gaar gevoeld daarna.

Voor de rest ben ik geen enorme zuiplap, hou het meestal bij een Hertogje op z'n tijd.


Oja, gister nog een collega compleet van de kaart zien gaan, omdat het hem een goed plan leek met zn bek aan een bong te gaan hijsen, terwijl ie veels te veel bier en martini op had


"I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-07-2009 16:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2009 9:52 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Gisteren met collega's wat whisky’s geproefd die ik nog niet eerder gehad had. Vooral de Ardbeg Supernova en de Longrow Gaja Barolo (7 y) bevielen me erg goed. Waarschijnlijk geen toeval dat dit allebei jonge, rokerige whisky’s zijn (de Ardbeg is met over de 100 deeltjes per miljoen de whisky met het hoogste turfgehalte voor wie dat wat zegt. Oftewel; ik proef nu de open haard nog). De St. Magdelene van 26 jaar was ook prima te doen, maar die zit dan ook nog ietsje hoger qua prijs.

Op de festivals de komende weekends wordt 't overigens gewoon weer Jack Daniels met Cola. In een heel andere 'league' maar ook lekker.

Jonge Islay whisky's zijn idd een onderschatte soort! Ik had laatst op een proeverij een 8 jaar oude Laphroaig, prachtig die combinatie van turf en bloemigheid.


Dear dirty delightful old drunken old days


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-07-2009 8:27 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Gisteren mijn liefde voor Guinness weer herontdekt, en 's avonds bij de Griek een heerlijke vijf-sterren Metaxa gedronken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 20:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Is het mensen hier ook opgevallen dat Palm niet meer te krijgen is als Palm Speciale maar als Palm Belgiums Amber Beer, met een subtiel donkerdere kleur, maar ook een andere smaak.

Palm speciale was toch altijd nog het beste


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-07-2009 20:59 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 23 juli 2009 8:27 schreef Ralph het volgende:
Gisteren mijn liefde voor Guinness weer herontdekt, en 's avonds bij de Griek een heerlijke vijf-sterren Metaxa gedronken.


Guinness ja, wat mensen daar toch zo lekker aan vinden


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen