|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Een Warsteiner van Skullfuck hier, na deze ga ik maar naar bed. |
|
Hoi heb jou foto gezien. |
|
Jeetje, post zelf ook maar snel een foto dan. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-06-2005 2:55] |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Beer after wine.. is fine. Wine after beer... oh dear. Kut... |
|
Ik heb nooit last van wijn na bier. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Oh, dan kan het meevallen, hehe. |
|
Zojuist mijn drankjes in de tas gepropt Martini Fierro, heeeeeerlijk bij warm weer met een ijsklontje erin. Ook goed lauw weg te drinken, niet zo zoet en toch erg lekker. |
|
quote: Hoe kom jij aan ijsklontjes in een warme tent?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Grinnik Het is zeg maar meer zo van: Wijn na bier geeft plezier Bier na wijn geeft venijn Da's trouwens bullshit, heeft te maken dat als je vroeger zakte in klasse je geen wijn meer kon kopen maar alleen bier... Dus tsja... † We will live each day in springtime... † |
|
quote: Jezus, vette geschiedenislessen weer hier, maar het is het best om met wijn te beginnen toch? |
|
Laatst uit pure frustratie [omdat ik ergens op zit te wachten] mezelf maar een sixpack HJ-P kado gedaan. |
|
quote: Ik heb altijd last van wijn. Ook na bier. Dussem, ik heb de wijn maar afgeschaft. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Wijn is sowieso goor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ach. Ik heb ooit weleens, toen alles op was, een halve fles martini naar binnen gegoten. Dat ís me toch goor spul!! Dan gaat wijn prima, al drink ik dat eigenlijk ook nooit. |
|
Ik heb zo'n 3 keer rode wijn geprobeerd, maar ik moest elke keer direcht overgeven; zo vies! Witte durf ik niet te proberen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vond witte goorder dan rode wijn. Maar ieder zijn smaak. |
|
quote:Witte vind ik toch beter dan rode. Rode is bah. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Geef mij maar gele wijn met een schuimkraag ,,, |
|
quote: Ik ben bang dat ik weer zo legendarisch over mijn nek ga, dus ik probeer het maar niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Wel kleine slokjes nemen, he. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Het is de smaak die mij doet kotsen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
joepie. de lokale kroeg heeft sinds deze week Korenwolf op de tap. |
|
quote: Witte heeft niet dat karton-achtige smaakje wat rode wijn wel heeft. Misschien toch maar eens proberen? |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |