|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Wijntje hier. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Baco hier HIEIEGH "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Water! |
|
DommelSCH |
|
Alfa |
|
ah dit gaat dus over zeup en chocomel |
|
|
|
En ik tetter maar door. Tis dan ook vakantie. |
|
HJ dubbel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Jij zuypschuyt |
|
Voornamelijk bier (grolsch uit fles of blik, hertog Jan, brand en heeeeel soms es wat heineken van paps, maar dat probeer ik te voorkomen). Verder Ierse of Schotse whiskey en zo nu en dan rooie wijn. Dat is het wel weer. "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
Absinth ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Spacey! |
|
mwa ik heb volgens mij de 55% niet de 70, en de hallucinerende stof is er ook uit, nu kan ik mijn familie niet afslachten met een hakbijl pas kreeg ik spiritus aangeboden van een pool. hehe ik wou het in 1 keer wegdrinken maar gelukkig hield hij me tegen en verdunde het met limonade ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
HJ Primator en daarna tripel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mies snapt het, Alfa! Limburgsch natuurlijk en het steekt met kop ende schouders boven de rest van het Vaderlandse "bier" uit, wat mij betreft. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Amaretto drinken ofzo en dan ga ik maar slapen of wodka? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ghegeghegheghe, eerste biertje voor vandaag, lekker warm worden voor Occultfest "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
HJ-P! |
|
Na gister (rosé + rumcola holocaust) heb ik op dit moment even niet zo'n trek in drank. |
|
Alcoholocaust Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Hmmm, als je de versie met hallucinerende stof zuipt mag je eerst zoveel zuipen voordat je een beetje tript dat je te lam bent om een hakbijl vast te houden. |
|
tja het zal toch wel enig effect hebben, absinth drinkers waren wat doorgedraaider als gewone alcoholisten volgens mij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |