|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hehehe, ken er ook niks aan doen @Bitchslap, ja de Dirck III hoort bij de Dirk v/d Broek, Digros, Bas van der Heijden etc. |
|
quote: |
|
ben vannacht voor het eerst flink bezopen geweest, en ik moet toegeven het klinkt leuker dan het is. Vooral als je na een half uur slapen misselijk weer wakker word terwijl je crepeerd van de kou. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Voor jou: Aanmaaklimonade. Je bent fucking 14 kereltje en dus nog niet in staat om te overzien wat de gevolgen zijn, ongeacht hoe 'volwassen' jezelf denkt te zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Goed bezig! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wauw, ik vind je echt stoer. 3 bier.. donders joh, ik ben na 1 biertje al zat. |
|
Iemand bekend met deze drank? Drinken we altijd bij een maat van me als er echt geen bier meer naar binnen kan. Erg lekker om te mixen met cola. spelfout weggehaald... |
|
Ik zit de laatste tijd wat vaker aan de jenever en de vieux. Stuk relaxter, zonder te pissen een avond doorkomen. |
|
quote: Ja! Een maat van me koopt dat ook geregeld, heersend spul, maar ik zou het niet zo snel mixen denk ik. Lijkt me toch zonde En ik hou sowieso niet zo van gemixt spul. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Lekker inderdaad, en zeker als er geen bier meer in kan. Hier is meestal Ossenkemper wat er daarna gedronken wordt, een soort van jagermeister alleen iets sterker, en zoeter van smaak. Against God and Government |
|
Op het moment liefhebber van Armagnac, meestal het wat ruigere, "boertiger" broertje van Cognac, doch daarom niet minder lekker! Ik zal eens opzoeken welke fles ik momenteel heb, 't is wel een vsop'tje. Ook raak ik meer en meer gecharmeerd van de mildere whisky's. De destilleerderij Auchentoshan uit de lowland regio maakt fantastisch bloemige whisky's! Eind februari is er weer het whisky-festival in Grunn, dus dat wordt weer genieten!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Sinds een week of 1 zit ik aan het jaeger bier. Ik kocht eigenlijk altijd baron pils bij de c1000, want die is zo lekker goedkoop. Jaeger is geloof ik 12 cent duurder, maar smaakt een heel stuk prettiger. Hiephoi voor pauperbier! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 18-01-2007 21:07] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zoiets heb ik ook, ik kreeg een beetje genoeg van al die turfmonsters. Macallan Fine Oak FTW!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Met enige regelmaat. Tikje aan de zoette kant maar de smaak is te lekker om het te gaan mixen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:12 cent duurder per wat? Jaeger is al zo belachelijk goedkoop. En niet te zuipen overigens. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens mij kost baron pils 33 cent per blik. Die zul je dan wel helemaal niet te zuipen vinden, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bij de LIDL hebben ze nu nog goedkoper, Grafenwalder of zoiets, onder de 30 cent iig, hehe En het spul is opzich nog best te zuipen. |
|
Helaas hebben we hier geen lidl, anders zou ik het zeker even checken. Btw, monk, check je meel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
welke, die uit mn profiel? |
|
quote: Grafenwalder is best te drinken ja, vergeleken met het andere pauperbier dan :D |
|
Bij acohol heb ik toch zoiets van: Liever kwaliteit dan kwantiteit. Al gaat de kwaliteit er met een aardige kwantiteit in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik drink eigenljk niet eens bier, hehe, eigenlijk drink ik alleen op festivals ofzo. Dat spul is meer voor tijdens repetities, die zijn hier, en de rest van de band lust dat spul wel maar al te goed, hehe |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |