![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
ah, toch jammer dat ik mezelf heb opgelegd om nog maar 1 keer per maand flink te zuipen en dan zuip ik het liefst hertog Jan of Grolsch.. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Volgens mij werd dat hallucinerende effect vooral veroorzaakt door de vele thuisgestookte absinth-varianten.Daar zat vaak allerlei rotzooi in. Het is echter ook waar dat de absinth-wortel(wormwood) in grote hoeveelheden hallucinaties kan oproepen,en dat destijds(19e eeuw) de hoeveelheden wormwood vele malen groter waren als in de huidige (legale) absinth-varianten. Daarom zul je van de in de slijterij verkrijgbare absinth niet zo vlug gaan hallucineren.Voor je genoeg wormwood binnen hebt ben je dan namelijk al zo onwaarschijnlijk dronken dat je toch van voren al niet meer weet dat je van achteren leeft. ![]() |
|
Nu aan de Jameson en de Groslch. jammie. ![]() |
|
Dat eigen merk Pilsener van de appie ( dus niet euroshopper) is ook lekker, zeg. Die halve liter blikken, that is. ![]() |
|
Ik zit nu aan mix van hollandia halve liters met hj flesjes. Net als ik denk, die hollandia... Dan neem ik een HJ. En andersom! Wat is het leven toch mooi! ![]() |
|
Ik zit hier aan de brand, is ook nooit mis, wel belachelijk duur, maar toch wel ![]() Moetd alijk naar een feestje waar ze pit bier schenken, heb ik toch nog iets fatsoenlijks te drinken gehad vanavond. ![]() ![]() ![]() |
|
Ah, pitt bier neem ik aan. Dat kocht ik ooit veel per krat bij de edah. Maar ja, dat gesjouw met kratten, hè. Maar goed te drinken, hoor. ![]() |
|
quote: Ja denk, ik heb er alleen de volgende dag een verschrikkelijke bankschroef van op m'n kop zitten. ![]() |
|
![]() ![]() "I find your lack of faith disturbing." ![]() |
|
Drank. Hm. Ja, aan de wijn tegenwoordig. Lekkalekka. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Mijn favoriet van het moment, vodka cola ![]() ![]() |
|
Halve liter.. Grolsch ![]() ![]() In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
Groene thee. ![]() ![]() |
|
koffiiieeeee Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() Against God and Government ![]() |
|
blikjes jupiler in de koelkast, goed te doen Je moeder. ![]() |
|
Heb toenstraks Heiniken Special Malt gehad. Wat is dat goor spul zeg.. ![]() Het alternatief was bessenjenever, waar ik dan weet iets te veel van op had. ![]() ![]() Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
nog lang niet genoeg zo te zien iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Nog niet genoeg om zulke voor de hand liggende opmerkingen intimiderend te vinden nee.. Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
tequilla ![]() |
|
Dropshot ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |