|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Die kan je ook beter met appelsap drinken.. De pure vodka`s zijn ook lekkerderderderder. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ah okee jah gemixt is hij met appelsap wel lekker, maar ik hou niet zo erg van weggemixte sterke drank dan weet ik meestal niet hoe snel het aankomt en k vind het puur gewoon lekkerder. Wyborowa is ook erg lekker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar heb ik ook nog 3 flessen van staan. Ik drink nu veel honingvodka..gemaakt door de oom van m`n vrouw.. 12 soorten honing..geweekt in Spiritus ( 95% alcohol) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als + nodig is om beter te maken, kan het geen goede zijn... Dus *hups* de gootsteen in ermee in! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
maar sommigen spreken van een synergie, + = ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Drank mixen is echt heel gay De shit is aan!!!1 |
|
quote: Dus ben jij ook gay... want het mixt ook in je pens. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Iemand bekend met deze vodka?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hmz, = troep dus + = ook troep. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Mooie fles..maar niet bekend mee. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Daar viel ik ook wel een beetje voor. Maar 20 euro is me op het moment net even té veel om het uit te proberen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: De shit is aan!!!1 |
|
quote: Meestal willen ze ook wel eens 100ml flesjes van dat product hebben. Kan je het eerst proberen. Ik kan je wel een vodka aanbevelen die gereinigd is in melk..weet alleen ff de naam niet. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:proberen is altijd wel handig. Er bestaat ook zoveel slechte vodka! ah die andere ga ik eens uitzoeken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aaaaahh!!! Zojuist een recept voor margarita's uitgeprobeerd dat ik op internet vond, en volgens mij is dit de mix die ze ook bij Los Pilones serveren: 45 ml tequila 30 ml cointreau 30 ml limoensap 30 ml citroensap In de cocktailshaker met een paar klontjes ijs, een paar keer schudden en inschenken in een cocktailglas met zout langs de rand. Jippie, dat gaat morgen heel gezellig worden als mijn vriendinnetjes langs komen. Edit: Godver, wat ga ik ontzettend slecht spellen van zo'n margarita! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 28-04-2008 21:42] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Gisteren in de kroeg een nieuw drankje ontdekt, jachthond, jagermeister met red bull. Het smaakte wel goed, maar je werd er wel snel zat van. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dat verkochten ze inderdaad ook op Dauwpop, onder de naam "Vliegend Hert", maar omdat ik nog moest rijden heb ik me er maar niet aan gewaagd. |
|
Vandaag weer een sixpackje Leffe Dubbel gekocht |
|
Gisteren een, voor mij, nieuw drankje geprobeerd: Rode peper jenever. Heel erg scherp, nou houd ik best van heet/scherp, maar dit trok ik echt niet. Teringdetering. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee dit lijkt mij ook niet een beste combinatie. |
|
Ik zat te denken aan een mix met cola en malibu mango. Dan nog niet mijn ding, maar wie weet.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hilarisch ja, maar de foto's van Rotzak missen nog. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |