![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Ik heb de Long Island Iced Tea's helemaal ontdekt. Wat een geniale dingen, gisteravond 3 van die apparaten op en dan heb je echt niets meer nodig. ![]() |
|
quote: Oohh.. ja die was lekkurrrr! ![]() Ik lust bijna alle cocktails wel, alhoewel ik geen fan ben van kokos of ananas dingen. ![]() |
|
quote: +1 daarnaast ook geen cocktails met cola want die troep lust ik echt niet ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ghehe. Oh en geen white russian drinken en shoarma eten, slecht.. slecht, slechte zaak! ![]() ![]() |
|
quote: Pff, nou, vodka, gin, rum, tequila en triple sec. ![]() |
|
quote:hmmmm nog nooit geprobeerd. Gister hele ranzige vodka gehad ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Lekker inderdaad ![]() ![]() |
|
quote:en een druppel ice tea om het geheel een naam te geven ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Wrong. De combi smaakt naar ice tea ![]() Er gaat verder nog sweet & sour (of limoensap) in en een scheut cola. ![]() |
|
quote: O lekker ja!! ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: En bedankt godverdomme. ![]() |
|
*schopje* Gisteren een cocktailparty gehouden. Meest gewaardeerde drankje was een White Russian, maar dan met vanilleijs ipv melk/ room. Tering wat lekker zeg! ![]() |
|
Het resultaat van: water, gerstemout, hop en gist ![]() Alleen nu nog in de fles. ![]() ![]() |
|
quote:wanneer kwam je ook al weer langs Utrecht ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
vandaag een mooie fles wijn gevonden ergens op een bunker in scheveningen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: LOl ![]() ![]() |
|
Net de ingredienten voor een White Russian gevonden, die de huisgenoot van Pattie op de magnetron had laten staan, volgens mij zijn de verhoudingen een beetje scheef, fucking heftig. ![]() ![]() |
|
Chriz weet 't precies! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik maak ze met 2 shots kahlua, 2 shots vodka en een bolletje vanilleijs. ![]() |
|
Hmm ik doe het toch met slagroom. ![]() Baileys en Kahlua wordt ook erg gewaardeerd én ziet er leuk uit. 3/4 Kahlua 1/4 Baileys (Eerst Kahlua schenken en daarna héél rustig en langzaam tegen de rand inschenken.) ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Tja, ik had een half glas kahlua ingeschonken, maar toen kwam ik erachter dat er nog maar een héél klein beetje vodka was, dus dat er maar bijgegooid en een paar druppels melk. Wel goed te doen, maar de echte is beter, hehe. ![]() |
|
Hehehe, bij de c1000 in Ede hebben ze nu ook ppols bier, halve liter blikken. Ik had een blik Warka gekocht, uit nieuwsgierigheid. Kost dat ding wel 80 cent. Goddamn, waarom zo duur? Is toch ook een beetje sneu voor die polen hier. Chel, ken jij Warka? Heb je verder nog tips? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |